اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۲۳۹۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تصاویر گوشی هواوی میت ۹ رویت شد

دیروز در حساب کاربری توییتر the_malignant@ تصاویری رندر جدیدی از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی هواوی میت ۹ (Huawei Mate ۹) رویت شد.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: دیروز در حساب کاربری توییتر the_malignant@ تصاویری رندر جدیدی از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی هواوی میت ۹ (Huawei Mate ۹) رویت شد.

تصاویر گوشی هواوی میت 9 رویت شد

در رندر جدید منتشر شده از گوشی‌هوشمند هواوی میت ۹، شاهد دوربین دوگانه در بخش پشتی دستگاه هستیم که پیش از این نیز همین مورد در تصاویر فاش شده از این دستگاه در اوایل هفته جاری، مشخص بود. البته سایر مشخصات گوشی مورد بحث با تصاویر قبلی تفاوت‌هایی دارد. دوربین‌ها در بخش بالایی پشت دستگاه و به صورت زیر هم جای داده شده‌اند. علاوه بر آنچه گفته شد، بخش پشتی گوشی‌هوشمند مورد اشاره تخت بوده و هیچ بخش خمیده‌ای ندارد که این مورد شاید باعث شود تا در دست گرفتن این دستگاه کمی سخت باشد.

در بخش کناری دوربین‌ها دو شکاف نیز دیده می‌شود که در مورد این شکاف‌ها نظرهای مختلفی وجود دارد. برخی می‌گویند شکاف‌های یاد شده مربوط به فلاش ال‌ای‌دی و ترکیبی از سنسور لیزری است و برخی دیگر فکر می‌کنند که این شکاف‌ها در واقع یک فلاش ال‌ای‌دی و سنسور تشخیص ضربان قلب هستند. در تصاویر رندر جدید میت ۹، رنگ دستگاه هم نسبت به تصاویر لو رفته قبلی کمی تغییر داشته است. بخش پشتی این محصول خاکستری بوده و این در حالی است که پنل جلویی آن سفید رنگ است.

تصاویر گوشی هواوی میت 9 رویت شد

نمایشگر این گوشی‌هوشمند ۵.۹ اینچی بوده و رزولوشن فول‌اچ‌دی را ارائه می‌دهد. علاوه براین نمایشگر یاد شده، حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. در پنل جلویی همچنین شاهد بلندگو، دوربین جلویی و سنسورهایی در بالای دستگاه هستیم. به نظر می‌رسد در بخش جلویی خبری از دکمه‌های فیزیکی نبوده و احتمالا باید از دکمه‌های نرم‌افزاری بهره ببرید. دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا نیز در لبه‌ی سمت راست جای داده شده‌اند ولی اینبار نزدیک‌تر به لبه بالایی قرار دارند. به توجه به این موضوع برای استفاده از کلید‌های پاور و تنظیم صدا باید احتمالا از دو دست خود استفاده کنید.

تصاویر گوشی هواوی میت 9 رویت شد

منابع آنلاین اعلام کرده‌اند که میت ۹ مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی خواهد بود. همچنین منابع یاد شده بیان داشته‌اند که این گوشی‌هوشمند از یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای این محصول نیز ظاهرا کرین ۹۶۰ بوده و سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندروید ۷.۰ نوقا است. با توجه به اینکه گفته شده سیستم‌عامل دستگاه اندروید ۷.۰ خواهد بود، بنابراین احتمالا این گوشی‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی چهارم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      گوشی خوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج