۳۷۳۴۵۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

محبوب ترین اپلیکیشن رایگان گوگل پلی

اگرچه Google Duo از ابتدای هفته در دسترس قرار گرفته است ولی به نظر می‌رسد این برنامه‌ی کاربردی تماس ویدئویی گوگل به خوبی مخاطبین را شیفته خود کرده است.

وب سایت ترنجی: اگرچه Google Duo از ابتدای هفته در دسترس قرار گرفته است ولی به نظر می‌رسد این برنامه‌ی کاربردی تماس ویدئویی گوگل به خوبی مخاطبین را شیفته خود کرده است و تنها در عرض یک هفته به مقام اول بیش‌ترین دانلود در میان اپلیکیشن های رایگان گوگل پلی رسیده است.

محبوب ترین اپلیکیشن رایگان گوگل پلی

کافی است گوگل پلی را روی گوشی خود اجرا کرده و به بخش اپلیکیشن های رایگان رفته و ببینید که Google Duo در مقام اول قرار گرفته است؛ و در جایگاه دوم و سوم به ترتیب پیام‌رسان فیس بوک و بازی خبرساز این روزها یعنی پوکمون گو قرارگرفته‌اند. در جایگاه‌های بعدی به ترتیب فیس بوک، اسنپ چت و یوتوب موزیک ۶ اپلیکیشن برتر این دسته را تشکیل می‌دهند.

با توجه به قدرت رقبای اپلیکیشن جدید گوگل می توان فهمید که Google Duo چقدر در جلب نظر مخاطبین موفق عمل کرده است. همین طور امتیاز کسب‌شده این اپلیکشین نیز قابل توجه است؛ متوسط امتیازات Google Duo ۴.۵ بوده که اختلاف معناداری با میانگین امتیازات اپلیکیشن فیس بوک (۴)، پیام رسان فیس بوک (۳.۹) و اسنپ چت (۳.۹) دارد.

محبوب ترین اپلیکیشن رایگان گوگل پلی

این در حالی است که بسیاری هفته گذشته پیش‌بینی کرده بودند این اپلیکیشن در برابر رقیبانی مانند WhatsApp، FaceTime و پیام‌رسان فیس بوک شکست خواهد خورد، درحالی‌که به همین سرعت مشخص شد Google Duo با چه قدرتی مخاطبین اندرویدی را تحت تاثیر قرارداده است. به علاوه Google Duo بعد از عرضه ابتدایی در چند کشور محدود اکنون به صورت جهانی در دسترس قرار گرفته است.

اما شروع خوب یک موضوع است و باقی ماندند در شرایط موفقیت موضوعی دیگر و باید صبر کرد و دید آیا Google Duo توانایی آن را دارد که موج آغازین مخاطبین جذب‌شده را به مخاطبین دائمی خود تبدیل کند یا خیر. جدول برترین‌های گوگل پلی به ما نشان می‌دهد که تعداد بسیار زیادی از کاربران یک شانس به Google Duo داده‌اند اما چالش واقعی قانع کردن این کاربران در انتخاب این اپلیکیشن به عنوان برترین انتخاب خود در تماس ویدئویی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالیهههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج