۳۷۵۱۵۶
۵۰۴۱
۵۰۴۱
پ

پروژه جدید کارگردان «برابرها» در مرحله انتخاب بازیگر

داستان عاشقانه لیا سیدو و چارلی هانام

دریک دوریمس کارگردان درام عاشقانه، علمی-تخیلی «برابرها/ Equals» جدیدترین پروژه سینمایی خود را با حضور ستاره‌هایی همچون چارلی هانام و لیا سیدو جلوی دوربین می‌برد.

وب‌سایت آی ‌سینما: دریک دوریمس کارگردان درام عاشقانه، علمی-تخیلی «برابرها/ Equals» جدیدترین پروژه سینمایی خود را با حضور ستاره‌هایی همچون چارلی هانام و لیا سیدو جلوی دوربین می‌برد. هنوز هیچ‌گونه جزییاتی درباره داستان این فیلم که از آن با عنوان «یک داستان عاشقانه بی‌نظیر» یاد شده، در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

داستان عاشقانه لیا سیدو و چارلی هانام

به گزارش هالیوود ریپورتر، دوریمس سازنده فیلم‌های «برابرها» (۲۰۱۵) و «مثل دیوانه» (۲۰۱۱) قصد دارد در جدیدترین پروژه سینمایی خود یک قصه عاشقانه بی‌نظیر را به تصویر بکشد. به گفته منابع آگاه، تاکنون حضور چارلی هانام بازیگر ۳۶ ساله سریال «فرزندان آشوب» که از شبکه اف ایکس روی آنتن رفته و همچنین لیا سیدو بازیگر فرانسوی و برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کن، در این پروژه همچنان بدون عنوان قطعی شده است.

«برابرها» آخرین ساخته دوریمس است که با بازی کریستن استوارت و نیکلاس هولت در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت. ریچ گرینبرگ نویسنده مینی سریال «زیبایی درون» نگارش سناریوی این پروژه را برعهده داشته و هنوز هیچ‌گونه جزییاتی درباره خط اصلی داستان فیلم در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

کمپانی فیلمسازی ریدلی اسکات - «اسکات فری پروداکشنز» - تهیه و تولید این فیلم را برعهده دارد. هانام که از مارس ۲۰۱۷ با درام حماسی «شاه آرتور: افسانه شمشیر» جدیدترین ساخته گای ریچی به سالن‌های سینما می‌آید، به تازگی بازی در «شهر گمشده زی» به کارگردانی جیمز گری را به پایان برده است. او همچنین قرار است به زودی در بازسازی فیلم کلاسیک «پاپیون» (۱۹۷۳) جلوی دوربین خواهد رفت.

سیدو بازیگر فرانسوی که در سال ۲۰۱۳ با فیلم «زندگی ادل» (یا «آبی گرم‌ترین رنگ است») جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم کن به دست آورد، سال گذشته «اسپکتر» جدیدترین دنباله جیمز باند را بر پرده سینماها داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج