۳۷۸۴۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش وزیر آموزش و پرورش به موضوع استعفا

وزیر آموزش و پرورش در خصوص موضوع درخواست «استعفا» که توسط برخی نمایندگان و رسانه‌ها مطرح شده بود، گفت: هر وقت بررسی کنم و ببینم که نیاز است، این کار را می‌کنم؛ من هیچوقت برای مسئولیت ندویدم.

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش در خصوص موضوع درخواست «استعفا» که توسط برخی نمایندگان و رسانه‌ها مطرح شده بود، گفت: هر وقت بررسی کنم و ببینم که نیاز است، این کار را می‌کنم؛ من هیچوقت برای مسئولیت ندویدم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه همایش توانمند‌سازی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه «پس از حادثه آتش‌سوزی کلاس درس «روستای «شین‌آباد» پیرانشهر، برخی نمایندگان مجلس و رسانه‌ها به کلمه استعفا اشاره کردند؛ نظر وزیر آموزش و پرورش درباره استعفا چیست؟

این کلمه چه زمانی کاربرد دارد؟ و چه زمانی باید استفاده کرد؟»، اظهار داشت: این نشان می‌دهد که آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای در نزد مردم برخوردار است و مردم یک نگاه عاطفی و بلندی نسبت به آموزش و پرورش دارند؛ اتفاقات گوناگون در جاهای دیگر می‌افتد اما در آموزش و پرورش از حساسیت بالاتری برخوردار است.

وی ادامه داد: قطعاً نمایندگان مجلس و هم مسئولان دیگر، با دلسوزی به بحث آموزش و پرورش نگاه می‌کنند؛ همه این بیانات را زیبا می‌دانیم و هیچ‌کدام را توهین به خودمان نمی‌دانیم یا اینکه به خودمان بگیریم.

حاجی‌بابایی افزود: هر کسی که در جامعه مسئول شود، نگاه‌های گوناگون درباره او بیان می‌شود؛ مسئولیت همین است و پاسخگویی در آن دنیا هم سخت‌تر است.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر بخواهید استعفا دهید چه زمانی استعفا خواهید داد؟»، گفت: هر وقت که بررسی کنم و ببینم نیاز است، این کار را می‌کنم؛ من هیچوقت برای مسئولیت ندویدم و اگر جمع‌بندی این باشد که یک روز هم مسئول نباشم، حاضرم؛ برای مسئولیت شوق ندارم اما برای خدمتگزاری شوق دارم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه «اگر جای خانواده‌ها بودید آیا می‌خواستید که وزیر استعفا دهد؟»، تنها به کلمه «خیلی ممنون» اکتفا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      به خودمان نمیگیریم؟
      کلا شما هیچی رو به خودت نگیر, فقط بخند,
      اتوبوس اتوبوس گلای مردم مردن خندیدی,
      جیگر گوشه های مردم گوشه دیوار کباب شدن خندیدی, بخند, بخند و خوش باش و محکم بچسب به اون صندلی. بلند بخند

    • بدون نام

      خوب پس الان وقت استعفاست ارزش خوتو با لا ببر

    • حسن71

      اقای وزیر قبول کن داری کم کاری میکنی فکر کن یکی از اون بچه ها فرزند شما بود چیکار میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • هتی

      په نه په می خواستین بغض کنه و اشک تو چشمهاش جمع بشه؟ بچه مردم بود نه بچه خودش... نه تو رو خدا این جمله رو داشته باشین...این نشان می‌دهد که آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای در نزد مردم برخوردار است و مردم یک نگاه عاطفی و بلندی نسبت به آموزش و پرورش دارند..!خخخخخخخ

    • بدون نام

      مسخره ها نظرات منو چرا تایید نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • علیرضا

      اگه مردی استعفا بده و نشون بده با استعفای خودت خواستی اینو بگی که آموزش و پرورش مظلوم واقع شده و حقش از بازیکنای فوتبال و سر مربی خارجی میلیاردی و............. خیلی بشتره ولی فکر نکنم همتون با چسب چهار قلو به میزهاتون چسبیدین باید با پیکور جداتون کنن

    • بابک

      " برای مسئولیت شوق ندارم اما برای خدمتگزاری شوق دارم " ولی فکر کنم این در مورد شما کاملاً برعکسه، یا میگه " هیچ‌کدام را توهین به خودمان نمی‌دانیم یا اینکه به خودمان بگیریم" آقا واقعاً از شما عذرخواهی می کنیم، ببخشید جسارت شد!!! تو را خدا بخودت نگیریا اصلاً مقصر اصلی خود بچه ها بودند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج