۳۷۹۹۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در حال و هوای کنسرت «على زند وكيلى»

کنسرت على زند وکیلى در برج میلاد با اجراى قطعاتى از آلبوم جدید این هنرمند، یادى از آهنگسازان گذشته و دعا براى برگشت استاد محمدرضا شجریان به ایران، طی ششم و هفتم شهریورماه برگزار شد.

وب‌سایت موسیقی ایرانیان: کنسرت على زند وکیلى در برج میلاد با اجراى قطعاتى از آلبوم جدید این هنرمند، یادى از آهنگسازان گذشته و دعا براى برگشت استاد محمدرضا شجریان به ایران، طی ششم و هفتم شهریورماه برگزار شد

در حال و هوای کنسرت «على زند وكيلى»

علی زنده‌وکیلی اجرای خود را با همراهی تار، کمانچه، تنبک، بیس، گیتار و پیانو آغاز و قطعه «سرخوشان» را آغاز کرد.

علی زندوکیلی خواننده گروه «زند» اجرای خود را با «به سوی تو» ادامه داد. این قطعه را از آنجایی که قدیمی است و مردمان بسیاری با آن خاطره دارند؛ حاضران در سالن با صدای بلند همخوانی کردند. «آب در آتش»،‌ «ناردونه» و «گلنار» قطعه‌های بعدی بودند که در این کنسرت به اجرا درآمدند.

در اجرای قطعه‌هایی مانند «گلنار» که از آثار قدیمی موسیقی ایرانی است، حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد همراهی یک‌صدایی با خواننده داشتند. اجرای این آثار و استقبالی که هم جوانان و هم نسل‌های گذشته از این قطعه‌ها داشتند نشان از مقبولیت این موسیقی در میان عامه مردم دارد و ثابت می‌کند که این آثار هنوز هم با وجود گذشت زمان، ماندگار هستند.

«یادى به رنگ امروز» آلبومی است که پیش‌ترها با صدای علی زندوکیلی اجرا شده است؛ ۶ شهریور ۱۳۹۵ در بخشی از کنسرت گروه «زند» ریمیکسی از ۴ قطعه این آلبوم اجرا شد. «دامن کشان»، «شب هاى تهران»، «تا بهار دلنشین» و «زندگى خوب است» چهار قطعه‌ای بودند که در یک بخش و ترکیبی از آنها اجرا شد. در کنار این ریمیکس از آلبوم منتشر شده، برخی از آثاری که در کنسرت شب گذشته گروه «زند» اجرا شد، قطعه‌هایی از آلبوم تازه این گروه بود.

علی زندوکیلی که بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون بازخوانی آثار قدیمی موسیقی ایرانی است؛ در کنسرت شب گذشته با یادی از مجید وفادار، همایون خرم، معینی کرمانشاهی و بیژن ترقى به این هنرمندان ادای احترام کرد.

زندوکیلی گفت: جا دارد از خاطره سازانى یاد کنیم که باعث مى‌شوند حالمان خوب شود و آهنگ‌هایشان هنوز براى ما خاطره مى‌سازد.

«عطر خاطره»، «یه شب تو خواب وقت سحر»، قطعه‌اى براساس ملودی شیرازى، «لالایى» و «پادرى»، «آه سرد»، «فقط دعا کن»، «رفتى»، « دلم هواى تو کرده» و «سیه مو» قطعه‌هایی بودند که تا پایان این کنسرت اجرا شدند.

زندوکیلى پس از خواندن قطعه "فقط دعا کن" گفت: «دعا مى کنم براى یکى از افتخارات فرهنگ و هنر ایران و امیدوارم زودتر به ایران برگردد، استاد محمدرضا شجریان.»

سینا علم، صحاب علم، امید غفوریان، افشین بابایی و رامتین اتابکی نوازندگانی بودند که زندوکیلی را در این اجرا همراهی کردند.

برگزاری کنسرت گروه «زند» برعهده موسسه فرهنگی هنری رنگین کمان هنر جوان بود. همچنین تهیه کننده این کنسرت سپهر صاحبی و مدیر برنامه هم محمود شبیری بود.

در حال و هوای کنسرت «على زند وكيلى»

در حال و هوای کنسرت «على زند وكيلى»

در حال و هوای کنسرت «على زند وكيلى»

در حال و هوای کنسرت «على زند وكيلى»

در حال و هوای کنسرت «على زند وكيلى»

در حال و هوای کنسرت «على زند وكيلى»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج