۳۸۱۳۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مدعیان جشنواره ونیز را ببینید

دو مدعی دیگر جایزه شیر طلای جشنواره فیلم ونیز روز جمعه در لیدو روی پرده رفتند.

هنرآنلاین: دو مدعی دیگر جایزه شیر طلای جشنواره فیلم ونیز روز جمعه در لیدو روی پرده رفتند.

مدعیان جشنواره ونیز را ببینید

روز جمعه فیلم آمریکایی "حیوانات شبگرد" (Nocturnal Animals) به کارگردانی تام فورد به عنوان یکی دیگر از مدعیان دریافت شیر طلایی این دوره جشنواره ونیز در بخش مسابقه بین‌الملل به نمایش درآمد.

تازه‌ترین ساخته تام فورد طراح مد و اکنون کارگردان سینما، یک تریلر رمانتیک است که مرز باریک بین عشق و سبعیت و انتقام و رستگاری را مورد کندوکاو قرار می‌دهد. سوزان مورو (با بازی ایمی آدامز) یک دلال آثار هنری در لس آنجلس است که با همسرش هاتن مورو زندگی خوبی دارد، هرچند خودش ناراضی است.

مدعیان جشنواره ونیز را ببینید
جیک جیلنهال در صحنه‌ای از فیلم "حیوانات شبگرد"

در یک تعطیلی آخر هفته، وقتی هاتن راهی سفر کاری می‌شود، سوزان در صندوق پست خود بسته‌ای پیدا می‌کند. رمانی است به نام "حیوانات شبگرد" نوشته ادوارد شفیلد (با بازی جیک جیلنهال) همسر سابق سوزان که سال‌هاست با او تماس ندارد.

مدعیان جشنواره ونیز را ببینید
ایمی آدامز

یادداشتی که ادوارد روی دست‌نوشته گذاشته است، سوزان را تشویق می‌کند رمان را بخواند و بعد هنگام سفرش به شهر با او تماس بگیرد. سوزان یک شب وقتی تنهاست، شروع به خواندن رمان می‌کند. داستان به او تقدیم شده است، اما محتوای آن خشن و ویرانگر است. در حالی که سوزان رمان را می‌خواند، عمیقاً تحت تأثیر قلم ادوارد قرار می‌گیرد و ناخودآگاه به یاد رابطه عاشقانه خودش با او می‌افتد و...

مدعیان جشنواره ونیز را ببینید
جیک جیلنهال

آرون تیلور-جانسن، مایکل شانون، آیلا فیشر و آرمی همر از دیگر بازیگران "حیوانات شبگرد" که از روی رمان "تونی و سوزان" (1993) نوشته آستین رایت ساخته شده است. "حیوانات شبگرد" دومین فیلم بلند سینمایی تام فورد بعد از "یک مرد تنها" (2009) است.

مدعیان جشنواره ونیز را ببینید
صحنه‌ای از فیلم "مسیح نابینا"

روز جمعه همچنین فیلم "مسیح نابینا" (El Cristo ciego) ساخته کریستوفر موری که تولید مشترک شیلی و فرانسه است، در بخش مسابقه بین‌الملل روی پرده رفت. داستان فیلم درباره مردی جوان به نام مایکل معروف به "مسیح شیلیایی" است که برای دیدن یک دوست بیمار و با این امید که برای او معجزه کند، راهی سفری در دل صحرا می‌شود.

جمعه فیلم "The Bleeder" به کارگردانی فیلیپ فالاردو نیز در بخش خارج از مسابقه جشنواره نمایش داده شد. این درام ورزشی که تولید مشترک آمریکا و کاناداست از روی داستانی واقعی ساخته شده است.

لئو شرایبر، نائومی واتس، الیزابت ماس، مایکل راپاپورت و پوچ هال در این فیلم بازی می‌کنند. داستان درباره چاک وپنر (شرایبر)، بوکسور سنگین‌وزن اهل نیوجرزی و مبارزه او با محمد علی (هال) در 1975 است که 15 راند طول کشید.

مدعیان جشنواره ونیز را ببینید
لیو شرایبر در صحنه‌ای از فیلم "The Bleeder"

وپنر در 10 سال دوران ورزشی خود دو بار ناک‌آوت شد، هشت بار دماغش شکست و 313 بخیه خورد، اما سخت‌ترین مبارزه‌هایش را بیرون رینگ انجام داد: الکل، مواد مخدر و زنان عنان‌گسیخته. وپنر منبع الهام سیلوستر استالونه در خلق سری فیلم‌های پرفروش "راکی" بود.

هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم ونیز 31 اوت (10 شهریور) با فیلم موزیکال "لا لا لند" (La La Land) به کارگردانی دامین شازل شروع شد و تا 10 سپتامبر (20 شهریور) ادامه دارد. سام مندس کارگردان بریتانیایی رئیس هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج