۳۸۱۷۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازار داغ کمیک بوک ها سرد نمی شود

بازگشت قابل پیش بینی «ددپول»

همان طور که پیش بینی می شد پس از موفقیت خیره کننده اقتصادی «Dead pool» طرح ساخت قسمت دوم آن نیز ریخته شده و این کار از فوریه ۲۰۱۷ (بهمن ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد و فیلم در بهار ۲۰۱۸ به نمایش در خواهد آمد.

روزنامه بانی فیلم: همان طور که پیش بینی می شد پس از موفقیت خیره کننده اقتصادی «Dead pool» طرح ساخت قسمت دوم آن نیز ریخته شده و این کار از فوریه ۲۰۱۷ (بهمن ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد و فیلم در بهار ۲۰۱۸ به نمایش در خواهد آمد.

بازگشت قابل پیش بینی «ددپول»

اهمیت توفیق فراوان «ددپول» بیشتر در این نکته بود که از مهجورترین ضد قهرمانان داستان های کمیک استریپی بوده است و در نتیجه وقتی مارول غول انتشاراتی و فیلمسازی کمیک استریپ ها تصمیم به ساخت اولین فیلم سینمایی از روی Dead pool گرفت، هرگز موفقیت بزرگی برای آن پیش بینی نمی کرد اما این ضد قهرمان نه چندان خوش منظر تبدیل به یکی از ۱۰ فیلم پرفروش سال پیش جهان شد. تیم میلر که قسمت اول را کارگردانی کرد فیلم دوم را نیز هدایت می کند و رایان رینولدز هم رل اصلی (ددپول) را تکرار خواهد کرد اما مشخص نیست آیا کایرا نایت لی هم باز در قالب کاراکتر کیبل ظاهر خواهد شد یا خیر.

آنچه قطعی می نماید، کار و بار همچنان سکه فیلم های کمیک بوکی است که یکی بیش از دیگری می فروشد و هنوز گیشه قبلی سرد نشده، بازار داغ کمیک استریپ بعدی شروع می شود و ماجرا همان طور که در سطور قبلی آمد، حتی قهرمانان غیرمعروف و نه چندان برجسته خیالی شرکت مارول و همچنین کاراکترهای کوچک دی سی کمیکز را هم در بر می گیرد و این به واقع یک روند پایان ناپذیر نشان می دهد.

بازار پرسود «مرد مورچه ای» دیگر فیلم مرتبط با یک قهرمان مهجور کمیک استریپی نیز طی سال ۲۰۱۴ و ریخته شدن بساط و مقدمات ساخت قسمت دوم آن نمونه و سند دیگری دراین ارتباط است و آن مورد نیز نشان داد که در دوران بسیار پرسود داستان های مصور کمیک استریپی نیازی نیست که حتماً به اندازه سوپرمن و مرد خفاشی معروف باشی و با اشتهار و اعتباری بسیار کمتر هم می توان یک درآمدساز بزرگ بود زیرا قهرمانان کمیک بوکی عموماً با یک موج بزرگ استقبال مردمی و همراهی روبرو شده اند که نظیر آن پیشتر در مورد ژانرها و گونه های دیگر فیلمسازی رویت نشده و حتی در ژانرهای فضایی و اکشن نیز این میزان استمرار و استقبال تحقق نیافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج