اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۱۷۷۸
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

بازی ایمی آدامز در فیلم «بتمن» حرام شد

مارگوت کیدر بازیگر کلاسیک، استودیو را برای استفاده نادرست از ایمی آدامز و حرام کردن قدرت بازیگری او در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» دیوانه خطاب کرد.

روزنامه بانی فیلم: مارگوت کیدر بازیگر کلاسیک، استودیو را برای استفاده نادرست از ایمی آدامز و حرام کردن قدرت بازیگری او در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» دیوانه خطاب کرد.

بازی ایمی آدامز در فیلم «بتمن» حرام شد

به نقل از ایندیپندنت، مارگوت کیدر گفت آنها یکی از بهترین بازیگران آمریکایی را به کار گرفتند در حالی که از او نخواستند هیچ کار شاخصی انجام دهد. ایمی آدامز یکی از بازیگران واقعا بزرگ این روزهای سینمای آمریکاست. «جون باگ»، «مشت زن»، «استاد» و «کلاهبرداری آمریکایی» او در هر فیلمی که بازی کند سیل جوایز به سویش سرازیر می‌شود. با این حال یکی از نقش‌هایی که او اخیرا در آن بازی کرده کاملا موجب هدر رفتن قدرت بازیگری این بازیگر شده است و آن نقش لوییز لین در فیلم «مرد پولادین» و «بتمن در برابر سوپرمن» است.

مارگوت کیدر که در نقش همین شخصیت در سال ۱۹۷۸ بازی کرد و با تحسین منتقدان روبه رو شد، با انتقاد از نقشی که برای این شخصیت تعریف شده گفت: آنها هیچ کاری فراخور قدرت بازیگری ایمی آدامز برایش تعریف نکردند.

کید گفت: آنها یکی از بهترین بازیگران حال حاضر آمریکا را به کار گرفتند و به او هیچ کاری برای انجام دادن، ندادند. وی افزود: یعنی چقدر این کار احمقانه است؟ آنها تنها او را به عنوان دوست شخصیت اصلی در فیلم وارد کردند که به نوعی یادآور شخصیت‌های دهه ۱۹۶۰ درباره حقوق زنان بود.

این بازیگر قدیمی افزود: او در تحلیلش از این نقش سینمایی به طرز تراژیکی درست عمل کرد ومی‌توانست این نقش را خیلی گسترش دهد، اما زاک اسنایدر به طرز وحشتناکی این نقش را نادیده گرفت. نسخه‌ای که کیدر در آن بازی کرده بود، شخصیتی را نشان می‌داد که هیچ اضطرابی نداشت و به راحتی دور و بر کلارک کنت می‌چرخید.

حالا همه انگشت‌ها ایمی آدامز را نشانه رفته تا در فیلم بعدی «لیگ عدالت» حرارت و قدرت بیشتری به این شخصیت ببخشد. ایمی آدامزبه زودی با فیلم «ورود» که فیلمی علمی-تخیلی است راهی سینماها می‌شود. در سال ۲۰۱۴ مجله فوربز اعلام کرد، آدامز با سیزده میلیون دلار درامد سالیانه هشتمین بازیگر زن پردرآمد هالیوود است. وی در همان سال در لیست تایم ۱۰۰ که سالیانه صد شخصیت تأثیرگذار جهان را معرفی می‌کند قرار گرفت.

«بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که با اقتباس از شخصیت‌های دی‌سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم دنباله «مرد پولادین» است. زک اسنایدر کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و دیوید اس. گویر و کریس تریو فیلم‌نامهٔ آن را نگاشته‌اند. بن افلک، هنری کاویل، گل گدوت، ایمی آدامز، لارنس فیشبرن، دایان لین، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز و هالی هانتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج