۳۸۱۸۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«سوفی و دیوانه» بزودی مقابل دوربین

فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» روزهای پایانی پیش تولید خود را طی می کند و بزودی وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» روزهای پایانی پیش تولید خود را طی می کند و بزودی وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

«سوفی و دیوانه» بزودی مقابل دوربین

بعد از پایان پیش تولیدی ۹ ماهه مهدی کرم پور بزودی فیلمبرداری فیلم جدیدش را با نام «سوفی و دیوانه» آغاز می کند. شکوفا کریمی مدیر تولید این پروژه درباره شرایط تولید فیلم به ما گفت: «فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام می شود و در حال حاضر نیز مشغول انتخاب لوکیشن ها هستیم. براساس برنامه ریزی های انجام گرفته فیلمبرداری در روزهای آینده آغاز می شود».

او افزود: «برخلاف برخی پروژه های سینمایی که انتخاب چهره های جدید از طریق شبکه های اجتماعی انجام می شود، با توجه به حساسیت های مهدی کرم پور نسبت به انتخاب بازیگران از طریق حرفه ای و آکادمیک، ما با مراجعه به دانشگاه ها، آموزشگاه ها و افرادی که در تئاتر مشغول به کار هستند رجوع کرده و از میان هنرجویان با استعداد و بازیگران تئاتر بازیگران را انتخاب کنیم. همچنین برخی از بازیگرانی که پیش از این در فیلم های قبلی مهدی کرم پور حضور داشتند به احتمال فراوان در «سوفی و دیوانه» نیز به ایفای نقش های کوتاهی می پردازند».

کریمی در پایان گفت: «تمام تلاش عوامل پروژه بر این است که فیلم برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود. بازنویسی نهایی فیلمنامه نیز در حال انجام است و بزودی به پایان می رسد».

فیلمنامه این فیلم توسط مهدی سجاده چی و مهدی کرم پور به نگارش درآمده و به جای خلاصه داستان مصرع شعر «من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه/ صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه» را برای روزنامه ارسال کرده اند.

«سوفی و دیوانه» دو شخصیت اصلی دارد و کرم پور قصد دارد سایر نقش های فیلمش را به چهره های مطرح سینما بسپارد.

تاکنون از میان عوامل پشت دوربین حضور محمد آلادپوش به عنوان مدیر فیلمبرداری پروژه قطعی شده است. آلادپوش پیش از این با کرم پور در اپیزود «تهران، سیم آخر» از فیلم سینمایی «طهران تهران» و فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» همکاری داشته است.

مجری طرح پروژه شهرزاد مهدوی است و شکوفا کریمی نیز به عنوان مدیر تولید در فیلم حضور دارد. آخرین ساخته کرم پور در سینما به فیلم سینمایی «پل چوبی» برمی گردد. «چه کسی امیر را کشت» و «جایی دیگر» دیگر عناوین سینمایی این کارگردان محسوب می شود.

تهیه کنندگی «سوفی و دیوانه» را کرم پور خود برعهده گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج