۳۸۲۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد تند کیانوش رستمی از بدقولی مسئولان

نفر سوم وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن در دسته ۸۵ کیلوگرم گفت: نوشته بودند که من BMW دارم، اما قسم می‌خورم که چنین ماشینی ندارم.

خبرگزاری فارس: کیانوش رستمی در خصوص شرایطش پس از المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: پس از مسابقات المپیک و از روزی که از لندن بازگشته‌ام، هیچ رسیدگی به من نشده است. با اینکه ۳ سال پیاپی قهرمانی جوانان و بزرگسالان جهان را به دست می‌آورم، اما هنوز در در شهر خودم هیچ فردی به قولش عمل نکرده و حتی یک تکه زمین هم به من نداده‌اند تا در آن زندگی کنم. مردم فکر می‌کنند چون کرمانشاهی هستم، همه چیز دارم، اما هیچ چیز ندارم.

*وزنه زدن را کنار گذاشته‌ام

وی ادامه داد: هیچ چیز ندارم و فردا اگر بخواهم ورزش را کنار بگذارم نمی‌دانم چه سرنوشتی خواهم داشت. البته همین الان هم وضع زانویم افتضاح است و به طور غیر رسمی وزنه‌برداری را کنار گذاشته‌ام و جالب اینکه هیچ‌کس به فکر نیست تا در این مورد به وضعیتم رسیدگی کند. اگر حرفی هم بزنم خود را در این مورد مسئول نمی‌دانند و می‌گویند باید خودم در این خصوص هزینه کنم.

رستمی تأکید کرد: اگر برایشان مهم بودم، کاری می‌کردند که فردا سرنوشت بهتری در انتظارم باشد یا کمکم می‌کردند تا با سفر به آلمان زانویم را درمان کنم.

*چرا فقط به فوتبالیست‌ها رسیدگی می‌شود؟

وی در مورد اینکه چرا در این خصوص در ایران اقدام نمی‌‌کند، گفت: بهترین ورزشکاران برای رفع مصدومیت راهی آلمان می‌شوند، چرا تا فوتبالیست‌ها به مشکل می‌خورند به سرعت آنها را راهی آلمان می‌کنند؟

رستمی یادآور شد: گلایه‌ دارم چون با آسیب دیدگی سوم المپیک شده‌ام اما هیچ رسیدگی نمی‌شود. مدال من در همان زمان برایشان ارزش داشت اما پس از آن هیچ رسیدگی نشد تا مصدومیتم برطرف شود. دو سال است با تزریق مقطعی در مسابقات شرکت می‌کنم.

*گوش شنوایی وجود ندارد!

نفر سوم وزنه برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن تصریح کرد: با آغاز اردوی تیم ملی نمی‌توانم با این شرایط و این زانو به اردو بروم. جالب اینکه در زمان مسابقات این همه از مصدومیت من حرف زده می‌شود اما گوش شنوایی وجود ندارد و کسی این حرف‌ها را نمی‌شنود. به عشق این مملکت وزنه می‌زنیم و همین که پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید، یک دنیا برایم ارزش دارد اما انتظار دارم در ازای آن حداقل یک قدم کوچک برایم بردارند.

انتقاد تند کیانوش رستمی از بدقولی مسئولان

*برنامه‌ریزی‌ام مدال‌اوری در ۴ المپیک دیگر بود

وی با انتقاد از شرایط موجود افزود: می‌خواستم طوری سرمایه‌گذاری کنم که در ۴ المپیک دیگر مدال بگیرم، اما با این شرایط آیا می‌توان به این هدف رسید؟ در حال حاضر وضعیت مالی ضعیفی دارم. تمام پاداش‌هایم را به بدهکارانم دادم و یک ریال برایم نمانده است.

*BMW ندارم!

رستمی گفت: نوشته بودند که من BMW دارم اما قسم می‌خورم که چنین ماشینی ندارم. یک پژو پارس دارم و نمی‌دانم چرا این شایعات را درست کرده‌اند.

وزنه‌بردار ملی‌حفاری در خصوص حضور در لیگ گفت: ۸ جلسه تمرین کردم و در هفته سوم وزنه زدم تا مبلغی از این تیم دریافت کنم. قرارداد نیز با این تیم حدود ۲۰ میلیون تومان است. امیدوارم در ادامه رقابت‌ها با حضور اسپانسرها از لحاظ مالی قراردادهای بهتری بسته شود.

وی ادامه داد: قول‌های زیادی به من دادند که به هیچ کدام عمل کردند. من را جلوی دوربین بردند و اعلام کردند که فلان پاداش را داده‌اند اما پس از آن همه چیز را فراموش کرده و هیچ چیز به من ندادند. این خیلی بد است که چنین رفتاری می‌کنند.

*دست در جیبم می‌کنم اما پولی نیست!

رستمی با بیان اینکه با این شرایط فعلا بی‌خیال وزنه زدن شده‌ام، یادآور شد: زانویم افتضاح است و چگونه باید تمرین کنم؟ دست هم در جیبم می‌کنم هیچ پولی در جیبم نیست.

وی در مورد اینکه چرا فدراسیون به وی کمک نمی‌کند، گفت: از فدراسیون هم قول داده‌اند که به وضعیتم رسیدگی کنند، با این حال خیلی از فدراسیون توقع ندارم چون شرایطشان را می‌دانم. اما از نهادها و سازمان‌های دیگر که قول داده‌ بودند توقع دارم.


انتقاد تند کیانوش رستمی از بدقولی مسئولان
*بهداد هم نفر اول بود شاید طلا نمی‌گرفت!

رستمی در مورد اینکه شاید همه توقع داشتند وی در المپیک به مدال طلا برسد، گفت: اولین ورزشکار ایرانی بودم که به صحنه مسابقات رفتم و اصلا هم این طور نیست که باید طلا می‌گرفتم. اگر بهداد سلیمی هم اولین نفر از کاروان ورزش ایران در لندن روی صحنه می‌رفت به قدری دچار استرس می‌شد که شاید او هم به مدالی که می‌خواست نمی‌توانست برسد. جو المپیک با تمام مسابقات فرق داشت و ما هم برای اولین بار در چنین جوی حاضر می‌شدیم.

وی در مورد اینکه چه اهدافی دارد، اظهار داشت: اولین هدفم درمان قطعی زانویم است تا بتوانم برای مسابقات جهانی 2013 لهستان آماده شوم.

*در ایران جراحی نمی‌کنند و فقط تزریق می‌کنند

رستمی با بیان اینکه نمی‌خواهم زانویم را در ایران جراحی کنم، افزود: هیچ پزشکی حاضر نیست در ایران زانویم را عمل کند و درمان را فقط در تزریق می‌بینند، در صورت جراحی نیز پس از 20 روز به تمرینات باز خواهم گشت. تزریق هم یک تسکین دهنده موقتی خطرناک است که روز به روز وضعیت را بدتر می کند.

*برایم شایعه درست می‌کنند تا من را خراب کنند

وزنه‌برداری 85 کیلویی ایران در مورد اینکه قرار است در خوزستان برای نوب نصیرشلال خانه وزنه برداری ساخته شود، گفت: در کرمانشاه هم به سالن می‌رویم یک عده ناراحت می‌شوند و برایم حرف‌های زیادی درست کرده‌اند و از قول من گفته‌اند که من کرد نیستم و در زباله‌‌دانی تمرین نمی‌کنم. من به کردها عشق می‌ورزم و هیچگاه چنین حرف‌هایی نزده‌ام. شایعه درست می‌کنند تا اسم من را نزد مردم خراب کنند. من همیشه با مردم رفتار خوبی داشته ام و همیشه خودم را پایین تر از مردم می دانم و مغرور نشده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایشان

      استاد کشتن انگیزه در جوانان ورزشکارند این مسئولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج