۳۸۲۷۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اضافه شدن پوکیمون به نقشه گوگل

شرکت گوگل قابلیت جدیدی را به نرم‌افزار گوگل‌مپس اضافه کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند گزینه "در حال شکار پوکیمون" را برای تشریح فعالیت خود، در تایم‌لاین این نرم‌افزار ثبت کنند.

وب سایت آی تی ایران: شرکت گوگل قابلیت جدیدی را به نرم‌افزار گوگل‌مپس اضافه کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند گزینه "در حال شکار پوکیمون" را برای تشریح فعالیت خود، در تایم‌لاین این نرم‌افزار ثبت کنند. یعنی از این پس در تایم لاین علاوه‌بر دویدن، دوچرخه سواری، ماشین و ویلچر، شکار پوکیمون هم اضافه شده است!
اضافه شدن پوکیمون به نقشه گوگل

به گزارش وب‌سایت AndroidPolice تایم‌لاین یکی از قابلیت‌هایی است که به ندرت توسط کاربران گوگل‌مپس استفاده می‌شود. این قابلیت، به‌طور خودکار تاریخچه‌ای از مکان‌هایی که از آن‌ها بازدید کرده‌اید و یا در طول سفر از آن‌ها عبور کرده‌اید را ثبت می‌کند. علاوه بر این، در صورتی که از گوگل‌مپس برای مسیریابی و رسیدن به مقصد استفاده کرده باشید، این‌ امکان وجود خواهد داشت تا به‌طور مرحله به مرحله، تاریخچه سفر خود را مشاهده کنید.
اضافه شدن پوکیمون به نقشه گوگل

اگرچه تایم‌لاین به‌طور کاملا خودکار به ثبت اطلاعات اقدام می‌کند اما این امکان وجود دارد تا فعالیت‌های خود را به‌طور دستی در آن ثبت و ویرایش کنید. به عنوان مثال، شخصی که از ویلچیر برای تردد در شهر استفاده می‌کند این امکان را خواهد داشت تا نوع سفر خود را از Walking به Wheelchair By تغییر دهد.
اضافه شدن پوکیمون به نقشه گوگل

با اضافه شدن گزینه "Catching Pokémon" به مجموعه گزینه‌های قابل انتخاب، به‌نظر می‌رسد شرکت گوگل هم قصد دارد در بهبود تجربه کاربران در استفاده از بازی پوکیمون‌گو سهیم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج