adexo3
۴۲۲۳۷۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۳ قابلیت جدید به گوگل مپس اضافه شد

نسخه بتای بروزرسانی ۹.۴۱ گوگل مپس اندرویدی حاوی سه قابلیت کوچک اما کاربردی ست که به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

وب سایت تک شات: نسخه بتای بروزرسانی ۹.۴۱ گوگل مپس اندرویدی حاوی سه قابلیت کوچک اما کاربردی ست که به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. به طور خلاصه گوگل گزینه هایی به این اپلیکیشن اضافه کرده که قابلیت نمایش ماهواره ای، لینک مقالات مرتبط با مکان های رده بالا و نمای جدیدی به نقاط توقف مسیرها را به کاربران ارایه می دهد.
3 قابلیت جدید به گوگل مپس اضافه شد

علاوه بر این، به نظر می رسد که گوگل در حال کار بر روی یک سیستم هشدار معاملات هتل هاست که این قابلیت هنوز اجرایی نشده است. اولین قابلیت کاملاً واضح است و توسط دکمه جدیدی که در داخل منوی تنظیمات قرار گرفته فعال می شود. اگر به هنگام راه اندازی مپس معمولاً به نمایش ماهواره ای نقشه باز می گردید، قطعاً از این قابلیت جدید بهره مند خواهید شد چرا که اپلیکیشن به صورت اتوماتیک به هنگام شروع به نمای مورد علاقه شما سوییچ می شود.

سپس هنگامی که یک کارت اطلاعات در مورد رستوران ها و یا سایر مکان ها را باز می کنید، لینک های انتشارات آنلاینی که به آن محل اشاره داشته اند نمایش داده خواهند شد. این لینک ها شما را به صفحات وب مرورگر خواهد برد. این می تواند یک منبع خوب اطلاعاتی برای دسترسی به بررسی ها، برداشت ها و تفاسیر باشد. همچنین خواهید دید که افراد دیگر به طور میانگین چقدر وقت در این مکان ها صرف می کنند.

در نهایت هم به هنگام اضافه کردن نقاط توقف در مسیرتان با نمای تازه ای مواجه خواهید شد که به دکمه های بزرگ تر و سرنخ های رنگی بیشتری مجهز شده است و باعث می شود این قابلیت راحت تر اجرا شود.


نسخه بتای 9.41.0 هم اکنون توسط فایل APK قابل دانلود و نصب روی اپلیکیشن اصلی ست البته گوگل احتمالاً این بروزرسانی را تا چند روز آینده توسط پلی استور ارایه خواهد کرد.
3 قابلیت جدید به گوگل مپس اضافه شد
3 قابلیت جدید به گوگل مپس اضافه شد
3 قابلیت جدید به گوگل مپس اضافه شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج