۳۸۳۰۸۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

این خودروها رفیق نیمه راه نیستند

آخرین چیزی که هر کسی می خواهد این است که پول سخت بدست آورده خود را بر روی وسیله نقلیه ای هزینه کند که دائماً به نگهداری و مراقبت نیاز دارد تا فقط بتواند در جاده حرکت کند. با این شش خودروی قابل اطمینان کنونی موجود در بازار می توانید همیشه با اتومبیل خود در جاده باشید تا این که آن را در گاراژ نگه دارید.

برترین ها: وسیله نقلیه یک سرمایه گذاری در منافع است که می تواند چندین سال دوام بیاورد. آخرین چیزی که هر کسی می خواهد این است که پول سخت بدست آورده خود را بر روی وسیله نقلیه ای هزینه کند که دائماً به نگهداری و مراقبت نیاز دارد تا فقط بتواند در جاده حرکت کند. با این شش خودروی قابل اطمینان کنونی موجود در بازار می توانید همیشه با اتومبیل خود در جاده باشید تا این که آن را در گاراژ نگه دارید.

قابل اطمینان ترین SUV (شاسی بلند): 2016 Toyota Highlander

وقتی موضوع قابل اطمینان بودن مطرح می شود، تویوتا همواره در ردیف بهترین تولید کنندگان قرار می گیرد.۲۰۱۶ highlander از کیفیت ساخت تویوتا بهره می برد و آن را با فضای داخلی جادار، سواری راحت، ظرفیت صندلی وسیع و مصرف انرژی به صرفه ترکیب می کند. طراحی داخلی کاربردی آن سواری راحتی را برای شما ایجاد می کند در حالی که با هشت نفر از دوستان خود به سفر می روید و یا این که می تواند باری از وسایل ساختمانی را برای بازسازی خانه شما به دنبال خود به یدک بکشد. جدیدترین Highlander بر اساس پلتفرم مورد استقبال مدل سال گذشته است، اما برخی ارتقاء های مهم مانند بسته بکسل استاندارد و برخی تغییرات چشم نواز در طراحی به آن اضافه شده است.
این خودروها رفیق نیمه راه نیستند

قابل اطمینان ترین خودروی لوکس : 2016 Porsche Cayman

چند سال قبل یک اتومبیل پورشه برای بسیاری از مصرف کنندگان خارج از دسترس بود. اما امروز این شرکت مشخص کرده است که دلارهای شما تا چه حد می تواند ارزش داشته باشد. یک موتور تقریباً نابود نشدنی تنها چیزی نیست که شما درPorsche Cayman بدست می آورید. این خودرو دارای یک طراحی ظریف و بی نقص در داخل و بیرون است. موتورFlat ۶ آن یکی از قدرتمندترین موتورها در کلاس خود است. پورشه با دارا بودن کنترل پذیری حساس و انتقال نیروی مناسب برای شما یک تجربه رانندگی منحصر بفرد در مقایسه با وسایل نقلیه دیگر فرآهم می کند.
این خودروها رفیق نیمه راه نیستند

قابل اطمینان ترین خودروی اسپورت: 2016 BMW M4

اگر قدرت چیزی است که می خواهید، پس BMW M۴ آن را به شما ارائه خواهد کرد. به لطف کنترل کننده سرعت بخشنده نصب شده روی موتور شش سیلندر توربو دوبل این خودرو شما می توانید با سرعت زیاد شروع به رانندگی کنید. طراحی خارجی آن نمای تهاجمی مورد انتظار شما از BMW را ارائه می کند، که فقط پیش نمایشی از زیبایی و ظرافت آن است. تمام این عملکرد توسط مهندسی مقاوم آلمانی ممکن شده است به طوری که تا سال ها قدرت در رانندگی را برای شما حفظ می کند.
این خودروها رفیق نیمه راه نیستند

قابل اطمینان ترین خودروی کم حجم و کم مصرف: 2016 Ford Fiesta

قابل اطمینان بودن الزاماً در قیمت های بالا حاصل نمی شود. شرکت فورد با خودروی ۲۰۱۶ Ford Fiesta اثبات کرده است که سرآمد مقرون به صرفه بودن است. این خودرو کم مصرف، با هزینه نگهداری پایین و ارزان قیمت است. اما " ارزان" توصیف منصفانه ای برای این خودرو نیست. جدیدترین Fiesta هم در طراحی و هم در عملکرد همانند وسیله نقلیه ای است که به طور طبیعی دو برابر این قیمت ارزش دارد. اگر بهره وری و کارآیی نگرانی اصلی شما است، اتومبیل های اندکی می توانند همانند جدیدترین مدل Ford Fiesta این بهره وری را فرآهم کنند.
این خودروها رفیق نیمه راه نیستند

قابل اطمینان ترین خودروی هیبریدی: 2016 Ford Fusion Hybrid

خودروی Ford Fusion Hybrid به عنوان یکی از ایمن ترین وسایل نقلیه، جان هیچ کس را قربانی نمی کند. طراحی داخلی جادار و راحت آن سواری لذت بخشی را فرآهم می کند بدون این که ارگونومیک بدساخت و نامناسب یک اتومبیل کم حجم را داشته باشد. موتور هیبریدی آن دوست دار محیط زیست است و باک بنزین و کیف پول شما را دست نخورده باقی می گذارد. بسیاری از خودروهای هیبریدی قدرت را فدای صرفه جویی در مصرف سوخت می کنند، اما فورد موفق شده تا پلتفرمی را تولید کند که به همراه صرفه جویی شگفت انگیز مصرف سوخت، قدرتی همتراز با یک وسیله نقلیه استاندارد فرآهم می کند.
این خودروها رفیق نیمه راه نیستند

قابل اطمینان ترین خودروی اندازه متوسط: 2016 Honda Accord

شرکت هوندا به عنوان یکی از قابل اطمینان ترین خودروسازان در ۳۰ سال گذشته برای خود نامی دست و پا کرده است. رانندگی آزمایشی خودروی ۲۰۱۶ Honda Accord دلیل آن را به شما یادآوری خواهد کرد. هوندا به جدیدترین مدل محصول تحسین شده امسال خود یک سری از اجزای اساسی اضافه کرده است. تغییرات در فنربندی آن باعث تیز تر شدن آن همانند اتومبیل های اسپورت شده است و موتور چهار سیلندر CVT آن نیروی زیادی برای خودرو ایجاد می کند. اگر یک کاربر موبایل باشید، سیستم صوتی خودرو طوری آپدیت شده تا هم با سیستم اندروید و هم اپل سازگار باشد و موسیقی مورد علاقه شما با لمس یک دکمه در دسترس خواهد بود.
این خودروها رفیق نیمه راه نیستند
انتخاب ساده است

در گذشته مصرف کنندگان باید از بین ارزان بودن و قابل اطمینان بودن یکی را انتخاب کنند. اما امروزه، بسیاری از سازندگان خودرو محصولات با کیفیتی را در قیمت های پایین ارائه می کنند. قبل از این که خودرویی را بخرید که دائماً به هزینه کردن نیاز داشته باشد، برای بررسی و تحقیق وقت بگذارید و وسیله نقلیه ای را انتخاب کنید که تمام شرایط های مورد نظر شما را برآورده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیشکدومشون پراید نمیشن..........
      واللا...............................................

    • علیرضا وحیدی

      دقت کردید خبری از ماشینهای آشغال کره ای در این لیست نبود؟؟؟!!

    • سانسور نکن لطفن

      وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بهترین ازرائیل پراید

    • بدون نام

      میخخخخخخخخخخخرم برات ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج