۳۸۴۱۴۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

یک طلاق به ازای چند ازدواج در کشور؟

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه از هر سه ازدواج در کشور، یک مورد به طلاق منجر می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه از هر سه ازدواج در کشور، یک مورد به طلاق منجر می‌شود.

سلمان خدادادی در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی استان که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در محل استانداری برگزار شد با تاکید بر تلاش همه جانبه دولت و و مجلس برای کاهش بیش از پیش نرخ بیکاری در کشور عنوان کرد: برخی مشکلات همچون بیکاری و سایر معضلات اجتماعی، تحمیل شده به مردم و دولت هستند و باید نهایت تلاش لازم برای رفع آنان به کار گرفته شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در حال تدوین برنامه ششم توسعه است و بخش اجتماعی این سند نیز در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بازنویسی شده است و نظرات دستگاه‌های مختلف اجرایی و متخصصین امر در این خصوص اخذ شده است.

نماینده مردم ملکان در مجلس، با اشاره به پیش بینی وظایف دولت در ارتباط با کاهش طلاق در کشور در برنامه ششم توسعه اظهار کرد: متاسفانه همه روزه شاهد کاهش ازدواج و افزایش سن این سنت الهی در جامعه هستیم .

خدادادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب قانون خانواده مصوب ۹۱ در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی این قانون را در ۲۸ ماده به قوه قضاییه ابلاغ کرده است، بر اساس این قانون باید شعباتی در تمامی شهرستان ها برای رسیدگی به دعاوی خانوادگی اختصاص یابد که متأسفانه با گذشت چندین سال، حتی یک شعبه به این موضوع در تمامی شهرستان های کشور اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به برخی مشکلات صندوق های بازنشستگی در کشور بیان کرد: مشکلات این صندوق ها به یکی از معضلات کشور تبدیل شده است و اگر فکری به حال رفع این مشکلات نکنیم در دو سال آینده نیازی به داعش در داخل کشور نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: برخی گروه‌ها در مقابل مجلس شورای اسلامی جمع می شوند، تحصن کرده و اعتراضات خود را نسبت به دریافتی های خود مطرح می کنند. بعد از گذشت بیش از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در شأن نظام نیست که به عنوان مثال، نیروهای نظامی در مقابل مجلس به دلیلی تحصن کند و اشخاصی با درجه سرتیپی در صف مقدم این اعتراضات باشند.

خدادادی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط دولت، مجلس و مردم گفت: خوشبختانه مدیریت استان آذربایجان شرقی نسبت به استان های دیگر پیشتاز است و اقدامات بسیار ارزشمندی در رابطه با رفع بخشی از مشکلات اجتماعی همچون کاهش تعداد حاشیه نشینی و مبارزه با اعتیاد انجام داده است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در همین راستا اظهار کرد: به عنوان مثال یک سوم جمعیت شهر مشهد، حاشیه نشین هستند ولی استان آذربایجان شرقی نسبت به استان های دیگر در این خصوص، وضعیت بسیار مناسبی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمو چی میگی مردم گرسنن

    • بدون نام

      کی بشه یه خبر خوش بشنویم.برامون شده جهنم

    • بدون نام

      عیب نداره.زن نمیگیریم کع طلاق نگیریم

    • سام

      همه مشکلات ما نشات گرفته از مشکلات اقتصادیه
      .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج