۳۸۴۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش کفاشیان به اظهارات دادستان تهران

کفاشیان درباره اظهارات دادستان تهران مبنی بر اینکه کفاشیان با قرار وثیقه آزاد است و نیز صحبت‌هایی که درباره تفهیم اتهام به او مطرح شد حرفی نزد و تنها گفت که هیچ صحبتی در این باره ندارد.

خبرگزاری ایسنا: ریس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرپرست برای تیم ملی خبر داد و گفت: هر تغییر مسئولیتی را که به نفع منافع فوتبال کشور باشد، بدون تعارف اعمال خواهیم کرد.

علی کفاشیان درباره ملاقاتش با کارلوس کی‌روش درباره عملکرد تیم ملی ایران در تورنمنت غرب آسیا، اظهار کرد: صحبت‌هایی در این زمینه شد و کی‌روش معتقد بود حضور در این تورنمنت برای بازیکنان جوان تجربه خوبی بود، هرچند تیم ملی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

وی افزود: او می‌گفت بخاطر اینکه دست باشگاه‌ها را برای دادن بازیکن به تیم ملی برای این تورنمنت باز گذاشته بود، بعضی از بازیکنانی را که می‌خواسته در غرب آسیا همراه تیم ملی باشند را در اختیار نداشت. از طرفی این بازیکنان برای اولین‌بار بود که در این بازی‌ها شرکت می‌کردند و تا حدی استرس داشتند. ضمن اینکه تیم‌های قوی هم در این بازی‌ها شرکت کردند.

برای ما نتایج تیم ملی اصلی اهمیت دارد

کفاشیان گفت: در جلسه با کی‌روش درباره برنامه‌های آینده تیم ملی هم صحبت کردیم؛ برنامه‌هایی که باید پیش از حضور تیم در بازی‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا انجام شود. کی‌روش برنامه‌اش را به ما داد و قرار شد در جلسه‌ای، این برنامه را با سازمان لیگ نیز هماهنگ کند. صحبت دیگری نبود و کی‌روش به تعطیلات سال جدید میلادی می‌رود و وقتی برگشت کارهایش را از سر می‌گیرد.

رییس فدراسیون در پاسخ به این سوال که نظرتان نسبت به عملکرد تیم ملی در غرب آسیا چیست، گفت: من هم تا حدی با نظر کی‌روش موافقم، هرچند آنچه که برای ما اهمیت زیادی دارد نتایج تیم ملی اصلی است که بازی‌های حساسی را در انتخابی جام جهانی و مقدماتی جام ملت‌های آسیا پیش‌رو دارد.

کفاشیان درباره انتقادهایی که برخی کارشناسان از تیم ملی داشتند و معتقدند فدراسیون باید تیم امید را به این بازی‌ها می‌فرستاد به ایسنا گفت: به هر حال همین تیمی هم که فرستادیم تیم ملی اصلی ما نبود. مشکلی نیست، کادر فنی از بازیکنان جوان استفاده کرد و تجربه آنها هم به همین اندازه افزایش یافت.

کی‌روش قبول کرد برای تیم ملی سرپرست بگذاریم

وی از انتخاب سرپرست تیم ملی خبر داد و به ایسنا گفت: با کی‌روش هم در این رابطه صحبت کردم تا شخصی را با مسوولیت مستقیم سرپرستی تیم ملی روی نیمکت داشته باشیم. گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و بزودی سرپرست تیم ملی را معرفی می‌کنیم.

کفاشیان که پس از مراسم تودیع و معارفه عباس ترابیان و رضا افتخاری در کمیته فوتسال با ایسنا صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا سرپرست کمیته فوتسال و سرپرستان سایر کمیته‌ها باید به شما برنامه بدهند تا اگر تایید شد، حکم ریاست آنها را صادر کنید، اظهار کرد: بله، این سرپرست‌ها کارشان را در کمیته‌های فوتسال، جوانان و تدوین مقررات آغاز می‌کنند و در ادامه برنامه‌هایشان را به هیات رییسه می‌دهند که پس از تایید اعضا، مصوب می‌شود. اگر ایراداتی هم داشت، برطرف می‌شود و سپس حکم ریاست‌شان را صادر می‌کنیم.

نیاز باشد هر تغییری را بدون تعارف انجام می‌دهیم

رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه " قرار بود کمیته فنی منسجمی را به ریاست مرتضی محصص راه بیاندازید اما از یکماه پیش از بازی با ازبکستان تا الان نمی‌دانیم کجا هستند! شما خبر دارید ایشان کجاست و چه می‌کند؟" خاطرنشان کرد: خیر، نمی‌دانم، خبر ندارم کجاست. قرار بود کمیته فنی راه بیافتد اما من هم از محصص بی‌خبرم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که منظورتان از جمله "بعضی‌ها در فدراسیون باید جایشان را به دیگران بدهند" چیست، به ایسنا گفت: منظورم همین تغییراتی بود که در بعضی از کمیته‌های فدراسیون صورت گرفت و اشخاص جدیدی چون افتخاری، ماجدی و نصیرزاده مسوولیت سه کمیته ما را برعهده گرفتند. برای ما منافع فوتبال کشور مهم است و در راهی که طی می‌کنیم اگر نیاز به تغییرات بیشتری باشد، بدون تعارف حتما اعمال خواهیم کرد.

مجمع هر تصمیمی بخواهد می‌گیرد

کفاشیان درباره موضع‌گیری برخی مدیران فوتبالی که گفته‌اند کفاشیان فوتبالی آمده و باید فوتبالی هم برود، نیز گفت: بله، این حرف صحیحی است که هر تغییری در مناصب فدراسیون فوتبال مبنای اصولی داشته باشد و طبق نظر مجمع فدراسیون صورت گیرد. ما هم سعی می‌کنیم در مسیر پیشرفت فوتبال ایران حرکت کنیم. فدراسیون مجمع دارد و اعضای آن هم با اشرافی که به وضعیت فدراسیون دارند می‌توانند هر تصمیمی برای فوتبال کشور بگیرند.

استعفا نداده‌ام

رییس فدراسیون در واکنش به اینکه آیا در جلسه هیات رییسه از مسوولیت‌تان استعفا داده‌ بودید، به ایسنا گفت: خیر، من استعفا نداده‌ام و با قدرت به کارم در فدراسیون ادامه می‌دهم. در حال حاضر مشغول برگزاری انتخابات هیات‌های فوتبال هستیم؛ انتخابات هیات قم و چند استان دیگر را برگزار کردیم و انتخابات سایر هیات‌ها هم یک به یک برگزار می‌شود. تمام شایعاتی که در این زمینه مطرح شده بود را تکذیب می‌کنم.

وی همچنین درباره اظهارات دادستان تهران مبنی بر اینکه کفاشیان با قرار وثیقه آزاد است و نیز صحبت‌هایی که درباره تفهیم اتهام به او مطرح شد حرفی نزد و تنها گفت که هیچ صحبتی در این باره ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج