۳۸۵۷۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پخش رادیویی دعای عرفه با یاد فاجعه منا

رادیو تهران در برنامه «یک صحرا نیاز» مراسم دعای عرفه را همراه با نکوداشت شهدای فاجعه منا پوشش می دهد و رادیو نمایش دو اثر نمایشی و رادیو فرهنگ «نیستان» را روی آنتن می برند.

خبرگزاری مهر: شبکه رادیویی تهران مراسم پرفیض دعای عرفه را همراه با نکوداشت شهدای فاجعه منا از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به صورت مستقیم پخش می کند.

نهم ذی الحجه روز عرفه است و شبکه رادیویی تهران در این روز با استقرار واحد سیار رادیویی از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با عنوان برنامه «یک صحرا نیاز» با اجرای مجتبی باقری به صورت زنده از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می رود.

علیرضا محمدی گزارشگر مستقر در محل با شهروندان درباره توسل و نیایش گفتگو کرده و گزارش هایی را از شهیدان فاجعه منا و حج ناتمام تقدیم مخاطبان رادیو تهران می کند.

تقدیر از خانواده های معظم شهدای منا، مرثیه سرایی و قرائت روح‌ بخش دعای عرفه از بخش هایی است که در این ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

برنامه «یک صحرا نیاز» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که در روز عرفه و نیایش به صورت مستقیم از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پخش می شود.

اکبر زنجانپور و صدرالدین شجره در رادیو نمایش

۲۱ شهریور دو سریال رادیویی به کارگردانی اکبر زنجانپور و صدرالدین شجره روی آنتن رادیو نمایش می روند.

«خانه دوطبقه» داستان زوج جوانی است که خانه مجللی را با قیمت بسیار پایین خریداری می کنند و در این بین اتفاقاتی می افتد که شنیدنی است. در این نمایش رادیویی بهناز بستان دوست، نورالدین جوادیان، سوسن مقصودلو، احمد شمس آصف و بیوک میرزایی به ایفای نقش می پردازند. «خانه دو طبقه» به کارگردانی اکبر زنجانپور، تهیه‌کنندگی مهتاب امینی، صدابرداری رضا طاهری و افکت نرگس موسی پور ساعت ۱۳:۳۰ از از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین نمایش رادیویی «باران عشق» به کارگردانی صدرالدین شجره و تهیه کنندگی عذرا وکیلی هر روز ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود. این نمایش را زلیخا نجف پور نوشته و موضوعی اجتماعی دارد و هنرمندانی چون رضا عمرانی، احمد گنجی، اسماعیل بختیاری، احمد شمس آصف، مهرداد عشقیان، علی میلانی، مهرداد مهمان دوست، عباس توفیقی، محمد پورحسن، نور الدین جوادیان، بهرام سروری نژاد و مهین نثری در آن به ایفای نقش می پردازند.

شب شنبه های حافظ به روایت «نیستان»

رادیو فرهنگ یکشنبه ۲۱ شهریور در برنامه «نیستان» ششمین و هفتمین شب شنبه حافظ را پوشش خبری می دهد و گزارش مستندی را از اجرای گروه «ده و ده دقیقه» و «کنسرت الکترو مقام» در این مراسم پخش می کند.

مجموعه برنامه «شب شنبه‌ها» با رویکرد تجربه‌های متفاوت و گفتگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن هر هفته در تالار حافظ اجرا می‌شود.

ندا رادمهر گزارشگر برنامه در ششمین شب شنبه های حافظ با پیروز بشر دوست آهنگساز و سعید صارمی نوازنده پرکاشن گفتگو می کند. رادمهر همچنین گزارشی از اجرای گروه «ده و ده دقیقه» که شنبه ۲۰ شهریور برگزار شد، می دهد.

برنامه موسیقی «نیستان» را هر روز از رادیو فرهنگ ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی وحید رستگاری و با اجرای فاطمه رکنی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ بشنوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج