۳۸۵۹۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ب‌ام‌و سری ۵ برای ورود به بازار آماده می شود

در حالی که سری ۵ جدید روز به روز به معرفی رسمی خود نزدیک می‌شود، ب‌ام‌و کاورهای بیشتری را از روی نمونه‌های اولیهٔ این خودرو که این روزها در خیابان‌ها در حال تست و آزمایش هستند بر می‌دارد.

وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: در حالی که سری ۵ جدید روز به روز به معرفی رسمی خود نزدیک می‌شود، ب‌ام‌و کاورهای بیشتری را از روی نمونه‌های اولیهٔ این خودرو که این روزها در خیابان‌ها در حال تست و آزمایش هستند بر می‌دارد.

ب‌ام‌و سری 5 برای ورود به بازار آماده می شود

تا این جای کار، ما یک ایده کلی کامل و خوب از این که ب‌ام‌و سری ۵ جدید با نام کد G۳۰ چه شکل و شمایلی خواهد داشت داریم. این خودروی جدید ب‌ام‌و قطعاً تغییرات زیادی در طراحی نخواهد داشت، و آن گونه که از ظاهر آن می‌توان برداشت کرد، بیشتر شبیه به یک نسخهٔ کوچکتر سری ۷ خواهد بود، ولی با این حال باز هم تغییرات موجود در این مدل جدید بیشتر از آن هستند که با یک نگاه بتوان متوجه آن شد.

ب‌ام‌و سری 5 برای ورود به بازار آماده می شود

این خودرو بر پایهٔ معماری جدید Cluster ب‌ام‌و (CLAR) که نخستین بار در آخرین مدل سری ۷ معرفی شده بود ساخته شده است. سری ۵ جدید انتظار می‌رود حدوداً ۱۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از مدل قبلی خود باشد، آن هم به لطف افزایش استفاده از آلومینیوم در شاسی که همچنین مقاومت ساختاری آن را نیز بیشتر می‌کند. اطلاعات جدید در تناقض با گزارش‌های قبلی می گویند که استفاده از قطعات فیبر کربنی فقط محدود به مدل پرچم دار ب‌ام‌و یعنی سری ۷ خواهد بود، دلیل آن هم محدودیت‌های هزینه‌ای ذکر شده است. ب‌ام‌و همچنین یک فرمان الکتریکی جدید را به این خودرو افزوده است، در حالی که خودرو همانند مدل قبلی از سیستم تعلیق دو جناقی در جلو و یک سیستم تعلیق ۵ میله‌ای در عقب بهره خواهد برد، هر دوی آن‌ها از نو مهندسی شده‌اند تا بتوانند به نحو احسن از مزیت‌های این پلت‌فرم جدید سود ببرند.

ب‌ام‌و سری 5 برای ورود به بازار آماده می شود

سری ۵ جدید نیروی مورد نیاز خود را از مجموعه‌ای از موتورهای چهار و شش سیلندر توربوی بنزینی و دیزلی به دست خواهد آورد. تمامی موتورهای چهار سیلندر حجمی معادل ۲.۰ لیتر با خروجی‌های متفاوت خواهند داشت، قدرتمندترین آن‌ها گفته می‌شود یک نسخهٔ بنزینی است که در مدل ۵۳۰i قرار است نصب شود. همین طور تمامی موتورهای شش سیلندر نیز ۳.۰ لیتری خواهند بود و در نسخه‌های بنزینی ۵۳۰i و دیزلی ۵۳۰d و ۵۴۰d ارائه خواهند شد.

ب‌ام‌و سری 5 برای ورود به بازار آماده می شود

یک سیستم فرمان چهار چرخ فعالی به عنوان یک آپشن در هر دو مدل تک و دو دیفرانسیل (sDrive و xDrive به زبان ب‌ام‌و) موجود خواهد بود، و به جز سیستم تعلیق اسپرت، یک سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی نیز قرار است در اختیار مشتری‌ها قرار بگیرد.

ب‌ام‌و سری 5 برای ورود به بازار آماده می شود

اگر اطلاعات جدید درست باشند، ب‌ام‌و اول مدل هاچ بک سری ۵ GT را در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی خواهد کرد، و معرفی رسمی مدل سدان آن نیز در ماه اکتبر و قطعاً در شهری دیگر به غیر از پاریس، پایتخت فرانسه صورت خواهد پذیرفت.
ب‌ام‌و سری 5 برای ورود به بازار آماده می شود
نزدیک ترین رندر به نسخه نهایی نسل هفتم ب‌ام‌و سری 5
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج