۳۸۶۹۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ چرا کلینتون از حال رفت؟

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات و کسی که حرف‌هایش برای دلواپسان داخلی سند است و مو لای درزش نمی‌رود در خلال یک مراسم حالش به هم خورد و کارش به دوا و دکتر کشید.
گمانه زنی‌ها در این باره بسیار است و هر گروهی تحلیل خودش را از این غش و ضعفِ منبع اسناد دلواپسان دارند که در ادامه نظرتان را به چند مورد جلب می‌کنیم:
۱. پس از لو رفتن ماجرای «اف... ای... تی... اف» و مشخص شدن خیانت‌ها و تبانی‌های ظریف و عراقچی و تخت‌روانچی و طیب نیا و جناب هاشمی و علی مطهری و عباس آخوندی و اسحاق جهانگیری، تمام زحمات دوستان خانوم کلینتون بر باد رفت و نقشه‌های‌شان برای غارت و چپاول اموال ایران و انتخاب مجدد جناب روحانی در سال ۹۶ برملا شد. راوی می‌گوید که کلینتون هنگام انتقال به بیمارستان مرتب نام کوچک ظریف و مطهری را صدا می‌زده است.
۲. سخنان وزیر ارشاد مبنی بر خاموش شدن ماهواره‌ها و توقف هالیوود پشت در سینمای ایران. پس از شنیدن خبر خاموشی ماهواره‌ها هیلاری تاب و توان از کف داد و چشمانش سیاهی رفت و از اینکه ممکن است مردم ایران هر روز فقط گوش به اخبار ۲۰ و ۳۰ بسپارند کف و خون قاطی کرد. ناظران آگاه معتقدند هیچ بعید نیست منبع اسناد دلواپسان از ادامه رقابت با ترامپ هم منصرف شود.
۳. باخت عجیب و غیر منتظره نواک جوکوویچ در فینال مسابقات تنیس آزاد امریکا. در جریان هستید که جوکوویچ شباهت خاصی به جناب طیب نیا دارد و خب وزارت اقتصاد دولت اعتدال هم که با امریکا قشنگ هماهنگ است و از کانال «اف... ای... تی...اف» قرار بود اطلاعات رد و بدل شود. القصه نواک که از بازیکنان مورد علاقه کلینتون است شکست خورد و باخت او بر احوال هیلاری بسیار گران آمد و یاد طیب نیا و طرح بر باد رفته «اف... ای... تی...اف» افتاد و دیگر چشمانش جایی را ندید!
۴. نتایج ضعیف تیم استقلال در لیگ برتر و مساوی تکراری این تیم و در پیش بودن دربی، فراخوان آبی‌ها را دچار بحران و هراس کرده. دموکرات‌ها هم از قدیم و ندیم آبی بوده‌اند و کلینتون از بچگی عکس‌های علی چینی و محمدخرمگاه را به دیوار اتاقش می‌زده!
۵. منابع آگاه می‌گویند جک استراو از عمال سابق انگلیس و دوست نزدیک دولت اعتدال در حاشیه مراسم به کلینتون گفته که «تهران خیلی تغییر کرده و حسابی عوض شده. آن همه خاک سست که به زمین پایتخت ایران تزریق کردیم هم جلوی خدمات شهرداری را نگرفته.» کلینتون وقتی این حقیقت تلخ را درباره تهران شنید دیگر چشمانش جایی را ندید و تا لحظه مخابره این خبر زیر سرم قندی نمکی در حال نگارش وصیت نامه دیده شده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج