۳۸۸۴۹۱
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

راز شعله های سرکش در آرایشگاه زنانه

پسری که با ادعای طلب۳ میلیونی از یک زن جوان آرایشگاه او را به آتش کشیده بود، روز گذشته در دایره جرایم مهمه پلیس آگاهی خراسان رضوی لب به اعتراف گشود و راز آتش سوزی ۷ ماه قبل در مشهد را فاش کرد.

روزنامه خراسان: پسری که با ادعای طلب۳ میلیونی از یک زن جوان آرایشگاه او را به آتش کشیده بود، روز گذشته در دایره جرایم مهمه پلیس آگاهی خراسان رضوی لب به اعتراف گشود و راز آتش سوزی ۷ ماه قبل در مشهد را فاش کرد.

بامداد ششم اسفندماه سال گذشته بود که اهالی بولوار فردوسی مشهد با دیدن شعله های سرکش آتش که از یک آرایشگاه زبانه می کشید، هراسان از منازلشان بیرون آمدند و با مراکز امدادی تماس گرفتند. دقایقی بعد با خاموش شدن آتش مشخص شد که این آتش سوزی عمدی بوده است چرا که آثار ریخته شدن بنزین در آرایشگاه زنانه نمایان بود. به همین دلیل پرونده ای در دایره جرایم مهمه پلیس آگاهی خراسان رضوی تشکیل شد و ماجرای آتش سوزی مورد رسیدگی قرار گرفت.

زن ۲۸ ساله ای که همه لوازم آرایشگاه او به خاکستر تبدیل شده بود، افرادی را به عنوان مظنون به کارآگاهان معرفی کرد؛ در همین حال بررسی های دقیق کارآگاهان که با راهنمایی های سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) همراه بود، نشان می داد که زن جوان دچار اختلافات شدید خانوادگی است و قصد دارد از همسرش جدا شود.

از سوی دیگر او با جوان مجرد دیگری به خاطر مسائل مالی دچار اختلاف شده بود، بنابراین کارآگاهان تحقیقات خود را با شیوه های فنی و پلیسی در حالی آغاز کردند که باز هم سرنخ های پلیسی و رصدهای اطلاعاتی به شبکه های مجازی و تلگرام رسید. تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی بیانگر آن بود که جوان ۲۷ ساله دانشجو مدتی قبل به اتهام هک تلفن همراه زن آرایشگر دستگیر شده است، بنابراین کارآگاهان عملیات اطلاعاتی خود را درباره روابط نامتعارف خاکستری پسر ۲۷ ساله متمرکز کردند.

آنان پس از چند ماه تحقیق درباره این پرونده آتش سوزی و همچنین بررسی سوابق اجتماعی و فردی جوان دانشجو به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد این جوان در شب وقوع آتش سوزی در محل حضور داشته است؛ بنابراین وی با صدور دستور قضایی تحت تعقیب قرار گرفت و به پلیس آگاهی هدایت شد.متهم این پرونده که با گذشت ۷ ماه از وقوع حادثه مورد بازجویی های فنی قرار گرفته بود، عنوان کرد: سال گذشته با زن مطلقه ای در فضای مجازی آشنا شده بودم که از طریق او نیز با زن آرایشگر (شاکی پرونده) آشنا شدم و مبلغ ۷ میلیون تومان به خاطر مشارکت در آرایشگاه زنانه به او دادم.

بعد از چند ماه آن زن اصل پولم را بازگرداند ولی از پرداخت سود آن خودداری کرد که همین موضوع موجب بروز اختلافاتی بین ما شد ولی من در آتش سوزی آرایشگاه او نقشی نداشتم البته قبل از این ماجرا نیز من به اتهام هک گوشی تلفن زن آرایشگر در مشهد دستگیر شده بودم که با اعلام گذشت او پرونده مختومه شد.

در همین حال کارآگاهان اسناد و مدارک انکارناپذیری را مقابل متهم این پرونده گذاشتند که نقش او را در آتش سوزی عمدی آرایشگاه پررنگ می کرد. متهم که با مشاهده این اسناد دیگر همه راه های گریز را بسته می دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: وقتی زن آرایشگر از پرداخت سود پول هایم طفره رفت و جواب سربالا داد، تصمیم گرفتم آرایشگاه او را به آتش بکشم. آن شب حدود ساعت ۲ بامداد بود که مقداری بنزین از جایگاه سوخت تهیه کردم و به سوی آرایشگاه زنانه در بولوار فردوسی رفتم. خیابان خلوت بود که من با شکستن شیشه و ریختن بنزین آرایشگاه او را به آتش کشیدم و از محل فرار کردم.

بنابراین گزارش، با اعتراف صریح متهم به آتش سوزی عمدی، وی به مراجع قضایی معرفی شد و بدین ترتیب راز شعله های سرکش آتش در آرایشگاه زنانه فاش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دمت گرم.کارخوبی کردی.زنیکه کلاه بردار

    • بدون نام

      خیلی کار کثیفی کردی. ....

    • زنبق دره

      از دست این زنان مطلقه آخه زن حسابی چرا این زن و پسرا رو با هم آشنا میکنی؟؟؟ خب مرد حسابی تو که دیدی اون زن گرفتاری داره!! از مشکلات از تو پول گرفته، چه سودی ميتونه بهت بده، !!! آرایشگر تازه کار سودش کجا بود، اون که پولتو داد تو هم میبخشیدی سودشو 7 میلیون به این حرفا نمیخوری تو چقدر پست و بدبخت بودی!!!!

    • شهروند

      پس قانون اینجاچیکاره است بایدازقانون کمک گرفت نه خودسرکاری کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه سود این جوری از نظر قانونی هم مشکل داره

    • زنبق دره

      آخه تو قانون ما نزول جرمه، خود پسره محکوم میشه

    • مینا

      فکر نمی کنم چیزی حرام تر از پول نزول باشه کشی که نزول میخوره هر کاری ازش بر میاد
      شهروند عزیز مگه میشه کسی بره شکایت کنه بگه طرف سود پول منو نمیده خب سود خوردن کثیف ترین و منفور ترین کار دنیاست

    • بدون نام

      خوب کاری کردی زنیکه دروغ گو

    • بدون نام

      مینا خانم شما که سود نمیخورین یه خورده پول بده بهمون بعداز یه سالم برش میگردونیم بهت خدا خیرت بده چقد خانم خوبی هستی

    • مهسا

      خوب کاری کرده فکر کرده خیلی زرنگه همچین آدمی را باید همچین بلایی بسرش اورد

    • میرزا

      سلام به همه، جناب بی نام.15:21 اگه درست خونده باشید مینا جون حرف قانون شرع را گوش زد کرد و گفت که سود حرام است، اما نگفت من پول دارم بدون سود میدهم به هرکه احتیاج داره؟؟؟ شما بزرگوار میتونی از استانداری منطقه تون درخواست کنی تا ده میلیون قرضالحسنه بهتر شما میدن و زیاد هم دوندگی نداره، قربونت برم دیگه چرا یکیش دیگه را آزاد خودتان برنجونی،!!؟؟؟ خدایی مینا انسانی حق گو و دلسوزیه ای کاش فقط 30درصد از زنان مان مثلا مینا خانم باشن بافرهنگ، آشنا به همه مطالب، به روز، با صداقت، رک گو،پاک سرشت، و صدها حسن نیکی و خوبی که در وجود مبارکشون هست، چرا دلخور کنیم؟؟؟!!!

    • فرهاد

      باز میرزا جان احساساتی شدی.پس تا حالا ده میلیون ده میلیون از استانداری گرفتی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج