adexo3
۳۸۸۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنگر پس از برد در مقابل ملوان

ژوزه پرسپولیس را خوب تمرین نمی داد!

خیلی ها برد پرسپولیس مقابل ملوان را یک برد تاریخی می دانند. با این پیروزی حالا دیگر پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام حذفی است.

تماشا: خیلی ها برد پرسپولیس مقابل ملوان را یک برد تاریخی می دانند. با این پیروزی حالا دیگر پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام حذفی است. محسن بنگر که پیش از بازی هم برای ملوانی ها کری خوانده بود دیروز درباره این برد گفت: «نمی دانم چه بگویم ولی قطعا حضور یحیی گل محمدی هم بی تاثیر نبود. شرایط روحی بازیکنان بهتر بود و از نظر تاکتیکی هم تغییراتی در تیم داشتیم. شوک مثبتی به تیم وارد شد و نتیجه داد. به هر حال آقا یحیی یک مربی ایرانی است و شرایط را بهتر درک می کند. سن و سالشان هم فاصله زیادی با بازیکنان ندارد و همین موضوع باعث می شود که همه چیز را بهتر درک کند. گل محمدی توانایی های فنی خوبی دارد و می تواند مربی خوبی باشد. از طرفی معتقدم یک تیم خیلی خوب در اختیار او قرار گرفته و پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد.»

بنگر معتقد است مانوئل ژوزه تمرینات خوبی را برای بازیکنان پرسپولیس برگزار نمی کرد: «هیچ وقت در مورد او بد حرف نزدم چون زحمت خودش را کشید اما نتیجه نگرفت. یکی از دلایل مهمش این است که خوب تمرین نمی کردیم. واقعا ژوزه خوب تمرین نمی داد. اگر خوب تمرین می داد، ما هم شرایط خوبی داشتیم. او در انتخاب سیستم و ترکیب هم مشکل داشت. البته نمی خواهم بگویم حالا با یک بازی همه ضعف های ما برطرف شده؛ چون ما باید همیشه اینطور باشیم.»

بنگر درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر گفت: «در لیگ که شانس کمی داریم ولی این دلیل نمی شود که دست از تلاش برداریم. ما دیگر برای باختن بهانه ای نداریم. اگر ببازیم دیگر می خواهیم باخت را گردن چه کسی بیندازیم؟ ما بازیکنان هم مقصر هستیم. بی انصافی است که دیگران را مقصر بدانیم و حرفی از بازیکنان نزنیم. شاید بازیکنان پرسپولیس به اندازه کافی تلاش نکردند و باید گفت بالای ۵۰ درصد مقصر هستند. ما در باشگاه پرسپولیس هیچ مشکلی از لحاظ امکانات و مسائل مالی نداریم و باید بهتر از این نتیجه می گرفتیم. جام حذفی یک راه نزدیک برای رسیدن به آسیاست و باید آن را جدی بگیریم. در لیگ هم همه تیم های بالای جدول شانس دارند و قرار نیست ما که دوازدهم جدول هستیم مدعی قهرمانی باشیم. البته همه چیز دست خودمان است و در دور برگشت ۱۳ یا ۱۴ بازی را در تهران برگزار می کنیم. اگر امتیاز از دست ندهیم می توانیم به بالای جدول برسیم.»

بنگر هنوز طلبش را از باشگاه سابقش نگرفته است: «از سپاهان شکایت نکردم چون ۸ سال در سپاهان بازی کردم و نمی توانم خیلی چیزها را نادیده بگیرم. اگر طلبم را دادند که هیچ اگر هم ندادند فدای سر آنهایی که در سپاهان از من حمایت کردند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج