۳۹۰۵۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

موسوی: تغییر هر ساله مربی کار درستی نیست

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: خستگی ذهنی بازیکنان که ناشی استرس مسابقات و سفرهای طولانی بود برطرف شده است.

خبرگزاری فارس: سیدمحمد موسوی در مورد حضورش در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی و تماشای فینال مسابقات بسکتبال چلنج کاپ آسیا اظهار داشت: من بسکتبال را دوست دارم ضمن اینکه حامد حدادی در تیم ملی هم از دوستان نزدیک من است. روز گذشته هم فینال مسابقات در سالن آزادی برگزار می‌شد و من بعد از تمرین و در حالی که بسیار هم خسته بودم برای تماشای مسابقات به سالن رفتم.

وی ادامه داد: مسابقه فینال بازی خوبی بود و تیم ایران توانست با اختلاف حریف خود را شکست دهد. فکر می‌کنم اگر کمی بازی نزدیک‌تر دنبال می‌شد جذاب‌تر بود. به هر حال تیم ایران روز گذشته توانست با قدرت حریف خود را شکست داده و قهرمان شود.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در خصوص آغاز تمرینات تیم بانک سرمایه عنوان کرد: از هفته گذشته تمرینات را آغاز کردیم و تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهیم. فشار تمرینات گاها از تمرینات تیم ملی هم بیشتر است اما ما انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم از عنوان قهرمانی خود در ایران و آسیا دفاع کنیم.

موسوی با بیان اینکه فشار تمرینات به قدری است که هنوز بدنم درد می‌کند، گفت:‌ تمرینات بسیار سنگین دنبال می‌شود اما آن خستگی که قبلا درباره‌اش صحبت می‌کردیم برطرف شده و تمام بازیکنان سرحال هستند. آن خستگی، ذهنی بود که با کمی استراحت مرتفع شد. چرا که مدتی است استرس مسابقات و البته مسافرت‌های طولانی دور بودیم.

وی در خصوص احتمال جدایی لوزانو از ایران و پیوستن به لهستان تصریح کرد: هنوز چیزی قطعی نیست. من این خبر را پیگیری کردم و متوجه شدم که شایعه بود. نمی‌توانم بگویم در صورت جدایی لوزانو از ایران چه کسی ضرر می‌کند اما معتقدم برای المپیک ۲۰۲۰ باید از همین حالا شروع کرده و یک برنامه ۴ ساله داشته باشیم تا در المپیک بلکه نتیجه خوبی بگیریم. به عقیده من عوض کردن مربی آن هم هر سال کار درستی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج