۳۹۱۵۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حمایت از دی کاپریو در برابر رسوایی پولی مالزی

قبل از پخش فیلم «پیش از سیل» ساخته فیشر استیونز، این کارگردان درباره اتهام هایی که به بنیاد بازیگر این فیلم زده شده صحبت کرد.

روزنامه بانی فیلم: قبل از پخش فیلم «پیش از سیل» ساخته فیشر استیونز، این کارگردان درباره اتهام هایی که به بنیاد بازیگر این فیلم زده شده صحبت کرد.

حمایت از دی کاپریو در برابر رسوایی پولی مالزی

به نقل از مووی نیوز، اخیرا لئوناردو دی کاپریو بازیگر محبوبی که در مراسم اسکار گذشته به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «بازگشته» موفق به کسب جایزه اسکار شد، متهم به فساد مالی شد و حالا کارگردانش در یک فیلم جدید از او حمایت کرده است.

بنیاد دی کاپریو متهم به این شد که به نوعی از پول یک صندوق سرمایه خارجی مالزیایی ۳ میلیارد دلار پول برداشت کرده و بحث‌های زیادی پیش آمد. بعد از اینکه ادعا شد بخشی از این پول برای تامین سرمایه فیلم سال ۲۰۱۳ «گرگ وال استریت» خرج شده، وزارت دادگستری ایالات متحده وارد ماجرا شد و شروع به بررسی مسایل کرد.

فیشر استیونز برای پیش نمایش جهانی فیلمش یعنی «پیش از سیل» در فستیوال فیلم تورنتو حاضر شده بود و به سرعت به دفاع از ستاره فیلمش پرداخت. در این فیلم، دی کاپریو به بیش از ۲۰ کشور سفر می‌کند تا به مبارزه و آگاهی سازی با تغییرات اقلیمی بپردازد. استیونز گفت: «این آدم دارد سعی می‌کند کارهای خوب انجام دهد. خیلی خب، او در بنیادش یک شخصیت بد داشت که کمی پول به کارهای او اهدا کرده بود. دی کاپریو چه می دانست؟ لئو کار اشتباهی انجام نداد.»

استیونز می خواست از یک صدای قدرتمند و آشنا در فیلمش بهره بگیرد و باور داشت که دی کاپریو برای این کار ایده‌آل است. او گفت: «برای اینکه فیلم واقعا فیلم شود، شما نیازمند یک مرد اول هستید، کسی که یک شخصیت خاص داشته باشد. وگرنه به هیچ وجه نمی‌توانید با محتوای فیلم تان ارتباط برقرار کنید.»
این فیلم که محصول ۲۰۱۶ است، بر مبنای فیلمنامه مارک مونرو ساخته شده و تمام تلاشش این است که به مردم نشان دهد سیاره زمین با چه مشکلاتی مواجه است.

دی کاپریو هم در پیش نمایش فیلم در فستیوال حضور داشت و کنار استیونز ایستاد. او چندی پیش در مصاحبه‌ای با رولینگ استونز گفته بود امکان ندارد من چند ساعت از وقتم را در روز صرف توجه به این مسایل نکنم. در این فیلم دی‌کایریو از این سرجهان از گرینلند به اندونزی و از اندونزی تا میامی می‌رود و با رهبران جهانی به گفتگو می پردازد تا در هر دیالوگ فیلم به تماشاگران یادآوری کند که گرمای زمین چنان عواقبی ایجاد می‌کند که نمی‌توان از آن گذشت. توری در سازمان ملل با بان‌کی مون، صحبت در برابر سفیر کل سازمان ملل متحد، گوش دادن به صدای ناروال‌ها یا نهنگ‌های کوچک شاخدار، هل دادن بچه‌ها روی یخ‌های اقیانوس، سفر به جنگل‌های بارانی اندونزی و سردکردن فیلی در هند که گرما زده شده و گفتگو با جان کری درباره گرمای زمین، همه و همه بخشی از تلاش‌های دی‌کاپریو در این زمینه را شکل داده است.

روند تولید این فیلم مستند دو سال طول کشیده و در جریان آن دی کایریو و استیونس هفت قاره را زیر پا گذاشتند تا بتوانند به صورت مستدل به مردم اطلاع رسانی کنند. از آلبرتای کانادا تا جزایر کرباتی در مرکز اقیانوس آرام و جنگل‌های سوماترا در این مدت زیر پا گذاشته شده است.

در این فیلم مصاحبه‌های یهم ترتیب داده شده که شامل رهبران برجسته جهان است از باراک اوباما تا جان کری وزیر امور خارجه او و از بان کی‌مون تا الون ماسک مخترع، در این فیلم از مخاطراتی که زمین را تهدید می‌کند ‌سخن گفته‌اند.

این اولین سمتند استیونس نیست و او چندنی مستند محیط زیتی پیش از یان ساخته بود و کارگردانی مستند «مامویت آبی» را پیشتر برای شبکه نت‌فلکس انجام داده بود. فیلمی از زندگی رابرت نیکسون تا تهیه فیلم «غار» از دیگر فعالیت‌های او بوده است. او می‌گوید با این حال برای تولید این مستند هم مشکلاتی داشتند و نقاطی بود که نمی‌توانستند به آنها در فیلم اشاره‌ای بکنند.

فیلم «پیش از سیل» قبل از انتخابات ایالات متحده در ماه نوامبر، برای نخستین بار از شبکه نشنال جئوگرافیک پخش خواهد شد.

گفته می شود از ۲۰ اکتبر شماری از سینماها این فیلم را به نمایش درمی‌‌آورند و فیلم آنقدر تاثیرگذار است که مردم نمی‌توانند آن را فراموش کنند. این فیلم به صورت هم‌زمان در ۱۷۱ کشور به ۴۵ زبان اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج