۳۹۳۵۲۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تورج اصلانی مدیر فیلمبرداری فیلم مهران مدیری

فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» در مرحله پیش تولید قرار دارد و براساس برنامه ریزی ها ۲۲ مهر مقابل دوربین خواهد رفت.

روزنامه بانی فیلم: فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» در مرحله پیش تولید قرار دارد و براساس برنامه ریزی ها ۲۲ مهر مقابل دوربین خواهد رفت.

تورج اصلانی مدیر فیلمبرداری فیلم مهران مدیری

همزمان با روزهای پایانی ضبط مجموعه تلویزیونی «دورهمی» مهران مدیری، این کارگردان این روزها مشغول آماده سازی اولین ساخته سینمایی خود با نام «ساعت پنج عصر» است. براساس برنامه ریزی ها فیلمبرداری این فیلم با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و گروه بازیگران ۲۲ مهر آغاز می شود و خشایار الوند نیز مشغول بازنویسی پایانی متن های آن است.

مدیری برای ساخت این فیلم به وزارت ارشاد درخواست پروانه ساخت داده و به احتمال فراوان مجوزهای لازم برای تولید فیلم تا چند روز آینده صادر خواهد شد. فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام می شود و گروه این روزها مشغول انتخاب لوکیشن ها هستند.

«ساعت پنج عصر» چهار شخصیت اصلی دارد که تاکنون تنها حضور سیامک انصاری در آن قطعی شده است. براساس اعلام یک منبع آگاه در این پروژه سه بازیگر دیگر این فیلم جزو گروه بازیگران آثار قبلی مدیری نخواهند و این کارگردان قرار است در اولین ساخته سینمایی اش از ترکیب جدیدی استفاده کند. به جز چهار بازیگر اصلی، فیلم ۴۰ بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که قرار است همگی آنان از میان چهره های شناخته شده انتخاب شوند. همچنین در سکانس های مختلف نیز ۷۰۰- ۸۰۰ هزار هنرور حضور خواهند داشت که همین نشان از پروداکشن عظیم اولین ساخته سینمایی مدیری دارد.

از عوامل پشت دوربین این فیلم که به احتمال فراوان اولین نمایش آن در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خواهد بود تاکنون تورج اصلانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، میشا جودت طراح گریم و محمدرضا منصوری مدیر تولید قطعی شده است. سایر عوامل نیز بزودی انتخاب خواهند شد. سرمایه گذار این فیلم نیز اول مارکت است.

مدیری که سال هاست با ساخت آثار پرطرفداری مانند «پاورچین»، «شب های برره»، «نقطه چین»، «جایزه»، «مرد هزار چهره» در تلویزیون به چهره ای محبوب و پرطرفدار تبدیل شده پیش از این در سینما در فیلم های سینمایی «دایره زنگی»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «توکیو بدون توقف»، «پل چوبی» و «دیدار» به ایفای نقش پرداخته است. وی با ساخت «ساعت پنج عصر» اولین کارگردانی خود در سینما را تجربه می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج