جاباما
۳۹۳۹۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افشای اطلاعاتی جدید از سرفیس‌فون مایکروسافت

علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی، کمپانی مایکروسافت را با محصولات نرم افزاری‌اش می شناسند. دستاوردهایی همچون سیستم عامل ویندوز که از محبوبیت جهانی برخودار است و هم اکنون در بسیاری از کامپیوترهای جهان در حال اجراست.

وب سایت تک شات: علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی، کمپانی مایکروسافت را با محصولات نرم افزاری‌اش می شناسند. دستاوردهایی همچون سیستم عامل ویندوز که از محبوبیت جهانی برخودار است و هم اکنون در بسیاری از کامپیوترهای جهان در حال اجراست.
افشای اطلاعاتی جدید از سرفیس‌فون مایکروسافت

اما رویاپردازی های این شرکت، تنها به بخش نرم افزاری محدود نشده و همانطور که می دانید، ردموندی ها اخیراً محصولات سخت افزاری همچون تبلت های سری سرفیس و لپ تاپ سرفیس بوک را تولید و روانه بازار کرده اند که آمیزه ای از مشخصات قدرتمند و طراحی چشم نواز را می توان در آن ها یافت.

مایکروسافت در این کسب و کار نیز توانست موفق عمل کند و به فروش قابل توجهی نیز دست یابد. اما عملکرد ردموندی ها در تجارت گوشی های هوشمند، توفیق چندانی نداشت و علیرغم اقدامات موثری همچون خرید نوکیا و استفاده از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی ویندوزفون، نتوانست نظر خریداران گوشی های هوشمند را به خود جلب کند.

به دنبال این عملکرد ضعیف، شنیده ها از تصمیم این کمپانی برای پایان دادن به کسب و کار موبایل این شرکت خبر می دادند که ناگهان، شایعاتی مبنی بر عرضه اسمارت فونی جدید از سوی ردموندی ها به نام سرفیس فون از دل فضای مجازی سر در آورد.

در همین رابطه، امروز اطلاعاتی در خصوص طراحی و همچنین مشخصات این گوشی منتشر شده است. با استناد به این گزارش، سرفیس فون مایکروسافت در اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد شد و از مشخصاتی همچون دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲K برخوردار خواهد بود. بار پردازشی این گوشی نیز بر دوش چیپست قدرتمند کمپانی کوالکوم موسوم به اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود.

از دیگر ویژگی های محتمل برای این گوشی می توان به برخورداری از اسکنر اثر انگشت در نمایشگر گوشی اشاره کرد که می تواند فضای کمتری را اشغال کند و در نتیجه به تولید اسمارت فونی باریک بیانجامد.
افشای اطلاعاتی جدید از سرفیس‌فون مایکروسافت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج