۳۹۴۷۵۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فیلم جدید جومانجی درباره ی چه خواهد بود؟

بازسازی یک فیلم کلاسیک و قدیمی‌یکی از سخت ترین تلاش‌های‌هالیوود است. نه تنها عوامل فیلم باید آن جادوی فیلم اصلی را به همراه داشته باشند بلکه باید حواسشان باشد پا روی طرفداران پر و پا قرص سری نگذارند.

وب‌سایت دو فصل: بازسازی یک فیلم کلاسیک و قدیمی‌یکی از سخت ترین تلاش‌های‌هالیوود است. نه تنها عوامل فیلم باید آن جادوی فیلم اصلی را به همراه داشته باشند بلکه باید حواسشان باشد پا روی طرفداران پر و پا قرص سری نگذارند. ما دقیقا همین اتفاق را چند وقت پیش در تابستان با بازسازی فیلم کلاسیک « شکارچیان ارواح‌‌ » دیدیم، و به وضوح شکست فیلم را میتوان دید.

فیلم جدید جومانجی درباره ی چه خواهد بود؟

یکی دیگر از بازسازی‌های اصلی‌هالیوود که در حال نزدیک شدن به آن هستیم فیلم محبوب جومانجی است. داستانی که بطور غیر رسمی‌به خارج درز پیدا کرده خبر از تغییر کلی در روند داستان را میدهد. توییت « جف اسنایدر »این حرف را تایید میکند:

فیلم جدید جومانجی درباره ی چه خواهد بود؟

جومانجی بعدی داستان ۴ نوجوان دستگیر شده را دنبال میکند که به دنیای بازی کشیده میشوند و باید با «‌ آواتار »‌های خودشان دنبال یک جواهر بگردند.

اگر بخواهیم گزارش‌های منتشر شده را باور کنیم، به نظر میرسد جومانجی بعدی گروهی از دانش آموزان را دنبال میکند که در مدرسه ی خود به داخل بازی جومانجی کشیده می‌شوند؛ بدنهایشان با آواتار‌های آن‌ها جایگزین شده و عملیات خطرناک خودرا برای پیدا کردن یک جواهر در جنگلی خاص را دنبال میکنند.

یکی از جالبترین نکات این فیلم آواتار‌های نوجوانانی است که در حال بازی هستند و اینکه هر آواتار چگونه به شخصیت کودک در حال کنترلش مربوط میشود. بنظر میرسد بازیگرانی که برای نقش آواتار‌های بازی انتخاب شده اند فقط نسخه ی پیر تر همان افراد نیستند. بطور مثال نوجوانی که آواتارش « جک بلک‌ » است درواقع یک دختر است که همین میتواند منجر به کمدی تغییر جنسیتی شود.

اگر نگران این بوده اید که فیلم جومانجی بعدی کاملا پایه‌های جومانجی اصلی را نابود میکند میتوانید نگرانی را کنار بگذارید. درست است که ایده ی کشیده شدن بازیکنان به درون بازی دقیقا مخالف آن چیزی است که در جومانجی اصلی دیدیم اما اتفاقی است که با جهان فیلم جور در می‌آید. در واقع مشخص است که جومانجی بعدی کاملا جدا از جومانجی قبل از خود خواهد بود ولی اینکه خود به تنهایی میتواند فیلم خوبی از آب دربیاید را باید منتظر بمانیم.

جومانجی بعدی در ۲۸ جولای ۲۰۱۷ برروی سینما‌ها میرود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج