جاباما
۳۹۷۳۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش بینی عبور ۴۰ هزار زائر از مرزهای کشور

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در اربعین جدا از زائران ایرانی زائران تاجیک، ترک وبنگلادشی هم از مرزهای ایران عبور می کنند و مهمان ما هستند که پیش بینی می کنیم ۴۰ هزار نفر زائر مهمان داشته باشیم.

خبرگزاری مهر: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در اربعین جدا از زائران ایرانی زائران تاجیک، ترک وبنگلادشی هم از مرزهای ایران عبور می کنند و مهمان ما هستند که پیش بینی می کنیم ۴۰ هزار نفر زائر مهمان داشته باشیم.

سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های مرزبانی در مرزهای گسترده کشور گفت: حقیقتا باید با به خانواده بزرگ ناجا تبریک گفت زیرا متولی امنیت داخلی در کشور نیروی انتظامی است و نقش بالایی در امنیت سیاسی و اقتصادی کشور دارد.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت های نیروی انتظامی در همه ابعاد زندگی مردم افزود: هفته ناجا بهانه ای برای تشکر از زحمات این نیروی خدوم است.

رضایی افزود: کشورمان ۸ هزار و ۷۵۰ کیلومتر مرز دارد و نیروی انتظامی در برقراری امنیت این مرزها نقش پررنگی دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به برگزاری راه پیمایی بزرگ اربعین حسینی گفت: برگزاری مراسم پیاده روی امن از جمله برنامه های ناجا است و در این بین نقش پلیس مرزبانی در برقراری و حفظ امنیت غیرقابل انکار است زیرا در این فستیوال بزرگ علاوه بر شیعیان، نمایندگان دیگر ادیان نیز حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می شود ۲ میلیون نفر در برنامه اربعین شرکت کنند، گفت: جدا از زائران ایرانی زائران تاجیک، ترک و بنگلادشی هم از مرزهای ایران عبور خواهند کرد و مهمان ما هستند که پیش بینی می کنیم ۴۰ هزار نفر زائر مهمان داشته باشیم.

سردار رضایی با اشاره به برگزاری یک برنامه هماهنگ بین پلیس مرزبانی ایران و عراق برای خدمات رسانی ویژه به زائران گفت: کشفیات قاچاق کالا ۱۷ برابر رشد داشته است و در مرزهای جنوبی و شمال غرب و مرزهای آبی تلاش مضاعف شده است و طی اقداماتی که با مرزبانی افغانستان داشته ایم، مشکلاتمان رفع شده است.

وی عنوان کرد: الان بحثمان بیشتر در مرزهای پاکستان است چه در بحث مواد مخدر و چه در بحث قاچاق کالا با مرزبانی پاکستان رایزنی های دیپلماتیک انجام شده است که امیدواریم این مشکلات کاهش داشته باشد.

وی به دستگیری اشرار در مرزهای شرقی کشور اشاره کرد و گفت: در مرزهای غربی با همکاری وزارت اطلاعات و سپاه اقدامات خوبی انجام شده است در مرزها مشکل خاصی نداریم و اشرافیت در مرز وجود دارد و با دستگاه های اطلاعاتی خودمان همه رصد می شود و هیچ دغدغه ای نداریم.

رضایی گفت: ما همه پیش بینی ها را انجام داده ایم چه برای ورود افراد به داخل ایران و چه بدرقه زائران به سمت مرزها تاتیک های مختلفی انجام شده است و قطعا مشکلی نخواهیم داشت.

فرمانده مرزبانی گفت: مرزهای آبی و خشکی در همه مراحل چه در زمان انتخابات و چه در زمان حال دارای برنامه ویژه هستند و به آن عمل می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج