۳۹۸۸۶۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

قسمت دوم «با من خوش می‏گذره» به تعویق افتاد

در حالی که قرار بود توزیع قسمت دوم «با من خوش میگذره» با میزبانی حسام لرنژاد از هفته جاری آغاز شود،سازندگان با پوزش از تماشاگران مجموعه و بنا به دلایلی آنرا به تعویق انداختند.

روزنامه بانی فیلم: در حالی که قرار بود توزیع قسمت دوم «با من خوش میگذره» با میزبانی حسام لرنژاد از هفته جاری آغاز شود،سازندگان با پوزش از تماشاگران مجموعه و بنا به دلایلی آنرا به تعویق انداختند.
قسمت دوم «با من خوش می‏گذره» به تعویق افتاد

توزیع قسمت دوم مجموعه کمدی «با من خوش میگذره» به احترام فرا رسیدن ماه محرم به تعویق افتاد.سازندگان همچنین اعلام کرده اند از این طریق قصد دارند فریاد اعتراض خود را نسبت به دانلودهای غیرقانونی و اقدام بی محابای بیش از ۱۵۰ سایت در انتشار لینک دانلود قسمت اول مجموعه بدون اجازه سازندگان، به گوش مسوولان برسانند.متاسفانه برخی از این سایتها حتی دارای مجوز هم هستند و موجب می شوند سایتهای غیرقانویی راحت تر به این کار اقدام کنند.

مرتضی آتش زمزم کارگردان و تهیه‌کننده «با من خوش میگذره» با اعتراض به همراهی برخی سایتهای دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همراهی با قاچاقچیان محصولات فرهنگی، از مراجع قانونی خواست تا به حقوق برنامه سازان و تولیدکنندگان محتوا رسیدگی کنند.

سازندگان این مجموعه ویدئویی اخیرا به دادسرای فرهنگ و رسانه از آپارات و دیگر سایتهایی که مجموعه «با من خوش میگذره» را به صورت غیر قانونی در فضای مجازی منتشر می کنند، شکایت کرده اند. یادآور می شود؛امیرحسین صدیق،خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در مجموعه «با من خوش میگذره!» در سفری ماجراجویانه ، توریستی در لبنان رقابت کرده اند که قسمت نخست آن یک ماه پیش توزیع شد.توزیع قسمت دوم این مجموعه به پس از ایام عزاداری موکول شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج