۳۹۹۴۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وودی آلن: تا زنده ام دیگر سریال نمی سازم!

کارگردان کارکشته اقرار می کند که سریالش برای شبکه آمازون باید فقط یک فیلم می بود.

روزنامه بانی فیلم: کارگردان کارکشته اقرار می کند که سریالش برای شبکه آمازون باید فقط یک فیلم می بود.

به نقل از ایندپندنت، بعد از مراحل فیلمبرداری یک سریال که مسلما جالب نبود و انتقادهایی که بعد از آن به وجود آمد، وودی آلن تصمیم گرفته هرگز به تلویزیون بازنگردد.
وودی آلن: تا زنده ام دیگر سریال نمی سازم!

اگر بخواهیم ساده بگوییم، سریال او برای آمازون پرایم یعنی «بحران در شش صحنه» با بازخوردهای خوبی مواجه نشد و او اقرار می کند که تلویزیون را «دست کم» گرفته و باید این پروژه را به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌کرد. آلن به دیجیتال اسپای گفت: «امیدوارم تا وقتی که زنده‌ام دیگر هرگز مجبور نشوم این کار را تکرار کنم. انجام دادنش برایم خیلی سخت بود؛ کار آسانی نبود اما بالاخره تمام شد.»

به گفته خودش بعد از اینکه با آمازون قرارداد امضا کرد، فکر کرد می‌تواند به راحتی این پروژه را به پایان ببرد. اما آلن اقرار می کند: «اینطور از آب درنیامد. بسیار سخت تر از آن چیزی بود که فکرش را می کردم. من سختی اش را دست کم گرفته بودم.»

او در ادامه گفت: «من معمولا فیلم می سازم. فکر کردم این را هم سریع انجام می دهم و آسان خواهد بود چون تلویزیون است، اما خیلی کار داشت. به اندازه یک فیلم کار داشت!»

در عصری که پر از کارهای باکیفیت و درجه یک تلویزیونی است و آن را عصر طلایی تلویزیون می خوانند، معلوم نیست آلن چطور فکر کرده که ساختن شش اپیزود از یک سریال تلویزیونی قرار است آسان تر از ساختن یکی از فیلم های ۹۰ دقیقه ای اش باشد، اما می توان حدس زد که او احتمالا خیلی به تماشای محتوای سرویس‌های استریمینگ نت فلیکس و آمازون نمی‌نشیند.

او اضافه کرد: «مسلما می توانستم از این پروژه یک فیلم بسازم. به این کار هم فکر کردم اما تعهد داده بودم که برای آمازون یک سریال تلویزیونی بسازم و فکر کردم این داستان می‌تواند ایده خوبی برای تلویزیون باشد.»

البته آلن از «بازیگران عالی» سریال (که شامل مایلی سایرس هم می شوند) تشکر کرد که کاری کردند او ضایع نشود، اما خودش از همان اول شک هایش را نسبت به این پروژه داشت و همانطور که قبلا هم گفته بود، این کار را فقط برای پولی که قرار بود دریافت کند انجام داد.

او در ماه مه سال ۲۰۱۵ به شوخی گفته بود: «از لحظه ای که این پروژه را به دست گرفتم یک لحظه شاد نداشتم. فقط امیدوارم که وقتی بالاخره آن را تمام می کنم ناامیدی آن ها را زیر فشارش له نکند.»

این سریال کمدی که نخستین قسمت آن سی‌ام سپتامبر از طریق سرویس پرایم ویدیو پخش شد، داستانش در دهه ۱۹۶۰ که دورانی پر فراز و نشیب در ایالات متحده است رخ می دهد و با آمدن یک مهمان به یک خانواده طبقه متوسط حومه شهری، زندگی آن ها کاملا زیر و رو می شود.

خود آلن، مایلی سایرس و الین می در این سریال نقش‌آفرینی می کنند و ریچل بروشناهان و جان ماگارو هم از بازیگران مهمانی هستند که در چند اپیزود از سریال حضور خواهند داشت. اریکا ارونسون مسئولیت تهیه کننده اجرایی سریال را بر عهده دارد و هلن رابین تهیه کننده آن است. علاوه بر نقش آفرینی در سریال، آلن پشت صندلی کارگردانی می نشیند و فیلمنامه آن را هم می نویسد.

این نویسنده و کارگردان که تقریبا هر سال یک پروژه را به انجام می رساند، سال ۲۰۱۵ فیلم «مرد غیرمنطقی» را منتشر کرد و برای امسال هم با یک فیلم سینمایی دیگر با عنوان «کافه سوسایتی» با بازی کریستن استوارت،‌ بلیک لایولی، استیو کارل و جسی آیزنبرگ در جشنواره کن حضور داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج