۳۹۹۵۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اپل سه آیپد جدید معرفی می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل خودش را برای عرضه‌ی سه آیپد جدید آماده می‌کند. حتی مشخص شده که این محصولات در بهار سال آینده معرفی و راهی بازار خواهند شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل خودش را برای عرضه‌ی سه آیپد جدید آماده می‌کند. حتی مشخص شده که این محصولات در بهار سال آینده معرفی و راهی بازار خواهند شد.

اپل سه آیپد جدید معرفی می‌کند

شایعات می‌گویند که دو مدل از آیپدهای جدید شرکت اپل در اندازه‌ای کاملا جدید معرفی می‌شوند. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک آیپد ۷٫۹ اینچی در خانواده‌ی آیپد پرو معرفی کند. محصولی که چهار بلندگو خواهد داشت و Smart Connector بهره می‌برد.

در ادامه مشخص شده که اپل قصد دارد یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی بسازد که این محصول هم در خانواده‌ی iPad Pro قرار می‌گیرد. برای این محصول جدید یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و از فلش دوتایی بهره می‌برد. البته قبلا گفته شده بود که این محصول در اندازه‌ی ۱۰٫۵ اینچ راهی بازار می‌شود که به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

آخرین تبلت شرکت اپل هم یک محصول ۱۲٫۹ اینچی است که به احتمال زیاد نسل بعدی iPad Pro خواهد بود و با نام iPad Pro ۲ راهی بازار می‌شود. این تبلت جدید هم از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فلش دوتایی بهره می‌برد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی مشخصات سخت افزاری این محصول منتشر نشده است. البته مشخص شده که این تبلت‌ها همچنان از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج