اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۹۷۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«ترامپ» روی جلد «هیتلر» رفت

کتاب سخنرانی‌های «هیتلر» با تصویری از «دونالد ترامپ» منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: کتاب سخنرانی‌های «هیتلر» با تصویری از «دونالد ترامپ» منتشر شد.

گاردین نوشت: تصویری از «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پشت جلد کتاب «نظم نوین من» که مجموعه سخنرانی‌های «آدولف هیتلر» است، درج شده است.

در این عکس «ترامپ» در حالتی شبیه سلام دادن نظامی نیروهای نازی دیده می‌شود. «نظم نوین من» کتابی است که گفته شده «ترامپ» یک جلد از آن را در کنار تختش نگه می‌دارد.

انتشارات «ایشی پرس» تصویر «ترامپ» را پشت جلد اول «نظم نوین من» و روی جلد دوم این کتاب منتشر و اعلام کرده است: شباهت‌های واضحی بین سخنرانی‌های ترامپ و سخنان هیتلر وجود دارد. هر دو آن‌ها هرگز اشتباهات خود را نمی‌پذیرند و حرف خود را پس نمی‌گیرند. این دو به تمام نقدها با توهین و برچسب زدن پاسخ می‌دهند. ادبیات سطح پایینی دارند با جملاتی کوتاه که هر آدم کم‌سواد یا بی‌سوادی قادر به درک آن است.
«ترامپ» روی جلد «هیتلر» رفت

روی جلد هر دو این کتاب‌ها نوشته شده: «نظم نوین من» با بالا آمدن «دونالد ترامپ» به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، به این دلیل که همسر اول او «ایوانا ترامپ»، فاش کرد «دونالد ترامپ» نسخه‌ای از این کتاب را در کشو کنار تختش نگه می‌دارد و می‌خواند.

«ترامپ» سال ۱۹۹۰ در گفت‌وگویی با «ماری برنر» از نشریه «ونیتی‌ فر» ادعا کرده بود که کتاب «نبرد من» هیتلر را از «مارتی دیویس» گوینده اخبار رادیو هدیه گرفته، اما «دیویس» پس از آن در مصاحبه با «برنر» گفته بود کتابی که هدیه داده «نظم نوین من» بود.ه است

«برنر» در این‌باره گفته است: «ترامپ» اصلا آدم اهل مطالعه یا علاقه‌مند به تاریخی نیست. شاید این که سخنرانی‌های «هیتلر» را نگه می‌دارد بیشتر نشان‌دهنده علاقه او به نبوغ «هیتلر» در تبلیغات است.

عکسی که از «ترامپ» روی جلد دو قسمت «نظم نوین من» آمده، روز دهم دسامبر در صفحه نخست روزنامه «فیلادلفیا نیوز» چاپ شده بود. نامزد جمهوری‌خواه آمریکا در این سخنرانی جنجالی درباره برنامه های خود مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا صحبت کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج