۴۰۰۹۹۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

وزیر دفاع: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد

وزیر دفاع گفت: دشمنان دنبال تفکر ایران‌هراسی هستند اما بدانند این ملت، مجموعه‌ای شکست‌ناپذیر مقابل هیمنه استکبار است.

خبرگزاری ایلنا: سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان عصر امروز در مراسم یادواره ۶۳۲شهید والامقام شهرستان لنگرود افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، جانانه مقابل ۳۷ کشور جهان ایستاد و به لطف خداوند و عنایت‌های امام‌زمان(عج) توانستیم جنگ را به نفع خود تمام کنیم.

وی به سرنوشت کشورهایی که جنگ را علیه ملت ما تحمیل کردند، اشاره و اظهار داشت: همگان دیدند صدام معدوم مثل یزید ملعون چه سرنوشتی پیدا کرد. انقلاب اسلامی ایران، افشاگر چهره پلید و زشت نظام سلطه شد و چهره خبیث آنها را بر همگان آشکار کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در جهان به نیروی بازدارندگی رسیده، تصریح کرد: آمریکایی‌ها و رژیم‌صهیونیستی جرأت حمله به کشور ما را ندارند و این، به آن دلیل است که ملت ایران، امام‌حسین(ع) و شهدا را دارند و همواره در صحنه حضور داشته و از نظام خود دفاع می‌کنند.نظام جمهوری اسلامی در این مقطع مقابل همه سیستم‌های تبلیغاتی، سیاسی و مالی دنیا ایستاده و آنها را به تسلیم واداشته است.

وی بیان کرد: با تکیه بر فرهنگ شهادت‌طلبی و عاشورایی، می‌توان بر قوی‌ترین قدرت‌های مادی خط بطلان کشید و آنها را از پای درآورد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با یادآوری سخن هیلاری کلینتون که گفته ما هر جایی از دنیا وارد می‌شویم، رد پای انقلاب ایران را مشاهده می‌کنیم، افزود: این‌ها بنا نداشتند در عرصه بین‌المللی کسی جز خود را ببینند اما امروز مجبورند و اقرار می‌کنند و حتی به زبان می‌آورند و به دیگران نیز می‌گویند ایران اسلامی نقش تاثیرگذاری در جهان دارد.

وی افزود: دشمنان دنبال تفکر ایران‌هراسی هستند اما بدانند این ملت، مجموعه‌ای شکست‌ناپذیر مقابل هیمنه استکبار است و در سایه همین حرکت‌های انقلابی، به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دنبال آن هستند که تفکر و شعله‌های فروزان انقلاب اسلامی را کم فروغ کنند.

سردار دهقان، انقلاب اسلامی ایران را استمرار و پیوست انقلاب نبی‌مکرم اسلام ذکر کرد و گفت: این مسیر، راه فلاح و رستگاری است و با قیام عاشورا پیوند خورده است.

وی افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی از عزت، اقتدار و احترام برخوردار است؛ متاثر از ریشه‌دار بودن انقلاب دینی ماست که ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد.

سردار دهقان، به زندگی سراسر ارزشمند و تاریخی امام‌حسین(ع) اشاره و بیان کرد: آن امام همام برای رسیدن به حکومت تلاش نمی‌کرد بلکه دنبال تشکیل جامعه اسلامی و استقرار حق جای خود بود.

وی انقلاب اسلامی ایران را برداشت و انعکاسی از قیام امام‌حسین(ع) ذکر کرد و افزود: امام‌حسین(ع) قیام کرد تا ظلم، جهل، تبعیض، انحراف، بدعت و بدعت‌گزاران، ظالمان و کسانی که مانع پیشبرد دین الهی در جامعه بودند؛ برچیده شود و جامعه در معرض تابش انوار مکتب حیات‌بخش اسلام قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امروز بوق‌های تبلیغاتی، تلاش می‌کنند ذهن جامعه و جوانان ما را از آن حقیقت که امام راحل برای ما ترسیم کرد و مقام معظم رهبری تداوم بخش آن است، دور سازد که باید هوشیار باشیم.

سردار دهقان افزود: در قیام حسینی، یکی از درس‌هایی که یاد می‌گیریم این است که جامعه در شرایطی می‌تواند حیات عزت‌بخش داشته باشد که از رهبری الهی برخوردار باشد و در این فضا باید با درک صحیح از شرایط، دشمن‌شناسی و با حضور در جبهه حق، مسیر را بپیماییم.

وی ادامه داد: از امام‌حسین(ع) آموخته‌ایم آنچه می‌تواند جامعه اسلامی را سرپا و مستحکم مقابل دشمنان نگه دارد، جامعه‌ای است که حول محور امامت و ولایت شکل گیرد و این بسیار مهم است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با ابراز انزجار از رفتار آل‌سعود در برقراری رابطه با رژیم‌صهیونیستی گفت: امروز عربستان افتخار می‌کند با این رژیم رابطه برقرار کرده، حال آن‌ که این چه افتخاری دارد؟ امروز هر کسی مقابل ظالم سکوت کند، موید ظالم بودن اوست و ما از امام‌حسین(ع) آموخته‌ایم از حق دفاع کنیم و با ظلم ستیز کنیم.

گفتنی است، مراسم یادواره ۶۳۲ شهید والامقام شهرستان لنگرود و ۶ شهید گمنام با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان، خانواده‌های معزز شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج