۴۰۱۱۲۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

وحدت همه جانبه اصولگرایان برای انتخابات ۹۶

حجت الاسلام تقوی با اشاره به تجربه موفق وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، گفت: وحدت همه‌ جانبه اصولگرایان در انتخابات ۹۶ در حال تحقق است.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام سید رضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره فرایند وحدت بین اصولگرایان در انتخابات سال ۹۶، اظهار کرد: آنچه که مهم است اصولگرایان باید به دنبال یک ائتلاف، اجماع و وحدت همه جانبه باشند که الحمدالله این امر در حال تحقق است.

وی تاکید کرد: اصولگرایان تلاش می‌کنند تا ائتلافی موفقی که در زمان انتخابات مجلس شکل گرفت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تهران نیز با محوریت جامعه روحانیت تشکیل شود تا در این دوره نیز وحدتی چشم‌گیر و بی نظیر شکل گیرد.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز افزود: وحدت نیروهای انقلاب می‌تواند اثر بسیار بالایی در نتیجه انتخابات ۹۶ داشته باشد، چرا که وحدت و همدلی بهترین راهکار برای رسیدن به نتیجه در انتخابات ۹۶ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوزار بده آش! اگه اتفاق هم داشته باشید از همین حالا شکست خوردین! بهترین چهرتون قالیبافه که در مقابل روحانی از قبل شکست خورده!!!

    • عطا

      باسلام واحترام ،متاسفانه درانتخابات مجلس ائتلاف اصولگرایان اصلا موفق نبود بزرگترین دلیل آن هم عدم همدلی و وحدت نسبت به تصمیمات شورای همگرایی اصول گرایان بود ونتیجه این شد که هریک ازکاندیداها متاسفانه حرف خودوبرتری های خودرابرای جلب آرامطرح می کردند نه حرف یک مجموعه را که درجمع بندی مطالب مطروحه درطی چندین ماه نسبت به اجرای ان متعهدشده بودند ، به جزتعدادمحدودازاین تعهدات شانه خالی کردندودرنهایت باتضعیف خودشان نتیجه مطلوب حاصل نشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج