۴۰۳۰۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نقدی: برخی‌ برای اعزام نیرو به سوریه مردد بودند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: وقتی که جنگ در سوریه شروع شد برخی‌ برای فرستادن نیروهای ایرانی به سوریه مردد بودند اما امثال شهید همدانی حق را تشخیص دادند و جبهه‌ها را در سوریه خالی نگذاشتند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: وقتی که جنگ در سوریه شروع شد برخی‌ برای فرستادن نیروهای ایرانی به سوریه مردد بودند اما امثال شهید همدانی حق را تشخیص دادند و جبهه‌ها را در سوریه خالی نگذاشتند.

سردار محمدرضا نقدی،‌ رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (دوشنبه) طی سخنانی در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد با بیان اینکه امروز تکلیف ماست که در فلسطین بجنگیم، اظهار کرد: بر هر مسلمانی واجب است که وقتی کشور مسلمانی به اشغال درآمد، آن را آزاد کند و امروز نیز فلسطین در دست غاصبین است و تکلیف ماست که در آنجا بجنگیم چون این راه حق است.

وی با بیان اینکه اگر جنگ بر ما تحمیل نمی‌شد شاید هنوز تردید داشتیم که به سپاه اسلحه بدهیم یا نه، گفت:چون راه ما راه حق است هر چقدر دشمن بیشتر حمله کند پیروزی‌های ما بیشتر خواهد بود.

نقدی با گرامی‌داشت به یاد و خاطره شهید حسین همدانی، اظهار کرد: شهید همدانی در میدان‌هایی قدم گذاشت که محل آزمایش‌های بزرگی بود و مبارزه او با تکفیری‌ها در سوریه نشان داد که در مسیر حق حرکت می‌کند و یک انسان باایمان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت‌های شهید همدانی در جنگ سوریه، اظهار کرد: شهید همدانی و شهدای مدافع حرم با رفتن به سوریه در مقابل ظلم و ستم ایستادند چون می‌دانستند که حق و باطل چیست و این در حالی است که از زمان آغاز جنگ سوریه خیلی‌ها در اعزام نیروهای ایرانی به این کشور مردد بودند اما مدافعان حرم به صورت داوطلبانه به میدان‌های جنگ قدم گذاشتند.

وی ادامه داد: سردار همدانی شاگرد مکتب ائمه بوده است و در مسیر حق پای گذاشته است. همانطور که مردم ما در طول جنگ تحمیلی مکتب حق و عاشورا را انتخاب کردند که موجب شد با کمترین امکانات به میدان‌های جنگ برویم و پیروزی‌های بزرگی در مقابل دشمن بعثی به دست آوریم.

نقدی همچنین با اشاره به اینکه حضور شهید همدانی در سوریه سرنوشت جنگ را در این کشور تغییر داد، اظهار کرد: دشمن هر چقدر هم به ما بیشتر حمله کند ما بیشتر در مقابلش پیروز خواهیم شد چرا که اعتقاد داریم در مسیر حق پای می‌گذاریم.

وی همچنین با بیان اینکه برخی از چرایی حضور نیروهای ایرانی در سوریه سخن می‌گویند، اظهار کرد: منطق ما دفاع از حق است و به کسانی که بینش زیادی از این موضوع ندارند می‌گوییم که ما اگر در سوریه نجنگیم دشمن به مرزهایمان وارد می‌شود و در مقابل ما صف‌آرایی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج