۴۰۳۴۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افشاگری جدید ویکی لیکس علیه کلینتون

سایت افشاگر ویکی لیکس با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا باردیگر علیه هیلاری کلینتون وارد عمل شد و به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان اقدام به افشا و انتشار دوهزار ایمیل دیگر کرد که مربوط به &#۰۳۹;جان پودستا&#۰۳۹; رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون است.

خبرگزاری ایرنا: سایت افشاگر ویکی لیکس با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا باردیگر علیه هیلاری کلینتون وارد عمل شد و به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان اقدام به افشا و انتشار دوهزار ایمیل دیگر کرد که مربوط به 'جان پودستا' رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون است.
سی ان ان روز سه شنبه گزارش داد : این دومین هک در مدت چهار روز از سوی ویکی لیکس بر روی مجموعه حساب های ایمیل مربوط به رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینون است که صورت می گیرد؛ گفته می شود ویکی لیکس گنجینه ای از 50 هزار ایمیل پودستا را دراختیار دارد.
به گزارش سی ان ان این ایمیل ها مربوط به سال 2015بدین سو می شوند که در برگیرنده راهکارهای برخورد و مواجه اعضای کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون با موضوعاتی همچون انتشار کتاب 'پول کلینتون' (Clinton Cash) با رسانه ها است.

سی ان ان در توضیح این مطلب گزارش داد: 'پیتر شویتزر' نویسنده این کتاب نگاهی دارد به ارتباط 'بنیاد کلینتون ' و تصمیماتی که هیلاری کلینتون در زمان تصدی مسئولیت وزارت خارجه آمریکا داشته است.

این شبکه خبری افزود: در ایمیل های تازه افشا شده ، هیلاری کلینتون خواستار برخورد هرچه شدیدتر در باره انتشار این کتاب با رسانه ها شده بود.

بنابراین گزارش انتشار و افشای ایمیل های جدید از سوی ویکی لیکس که صبح روز گذشته (دوشنبه ) و در پی دومین مناظره دو نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا صورت گرفت، با واکنش ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون مواجه شد.

سی ان ان گزارش داد: ستاد انتخاباتی کلینتون درپاسخ به این افشاگری گفت که انتشار مهندسی شده ولادمیر پوتین در انتشار این ایمیل ها، کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ را خوشحال کرد.

بنابراین گزارش 'گلن کاپلین' (Glen Caplin) سخنگوی هیلاری کلینتون دراین باره گفت: شادمانی کارزار انتخاباتی ترامپ درپی انتشار نفوذمهندسی شده ولادمیر پوتین به این ایمیل ها شرم آور است.

سخنگوی هیلاری کلینتون افزود: زمان افشای این ایمیل ها به شما نشان می دهد که پوتین از اینکه ترامپ هفته ای بد و مناظره ای بد را داشته، آگاه است.

پیشتر سایت افشاگر ویکی لیکس درمورخ ۱۷ مهرماه حدود دوهزار ایمیل از پودستا رئیس ستاد هیلاری کلینتون را منتشر ساخت.

دراین ایمیل ها از اظهارات پشت پرده هیلاری کلینتون در ستودن نظامی سرمایه داری و پرداخت شرکت های مالی و اعتباری وابسته به 'وال استریت' جهت ایراد سخنرانی های او، پرده برداشته شد.

در اسنادی که ویکی لیکس منتشر کرد آمده است که هیلاری کلینتون پس از ترک وزارت خارجه آمریکا، برای انجام هر سخنرانی برای نهادهای مالی همچون 'گلدن ساکس' (Goldman Sachs) ، 'دویچه بانک'، 'مورگان استنلی' (Morgan Stanley) و دیگر گروه های مالی و اعتباری مبلغی حدود ۲۲۵هزار دلار آمریکا دریافت کرده است که در مجموع این مبالغ به رقم ۲۲میلیون دلار می رسد.

ویکی لیکس درحالی دست به انتشار دومین بخش از ایمیل های رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون زد که پیشتر روزنامه آمریکایی واشنگتن پست و تنها چند روز مانده به دومین مناظره دونامزدریاست جمهوری 2016 آمریکا، اقدام به انتشار ویدیو 90 ثانیه ای از هرزه گویی های ترامپ درباره زنان کرد.

انتشار این ویدیو واکنش منفی در جامعه مدنی و سیاسی آمریکا را به همراه داشت و دومین مناظره دونامزد را که ۱۹ مهرماه در دانشگاه واشنگتن در شهر 'سنت لوییس' ایالت 'میزوری' برگزار شد، تحت شعاع خود قرار داد.

انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا قرار است 18 آبان ماه برابر با هشتم ماه نوامبر برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج