داخلی‌ سازی خودرو به چه قیمتی؟!
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
سمپاشی امحا_1
لایکو_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
سمپاشی امحا_3
لایکو_3
لایکو_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
سمپاشی امحا_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
لایکو_2
سمپاشی امحا_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۴۰۴۱۷۲
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
۲۰۶۳
در حالی به موازات امضای قرارداد با خودروسازان خارجی تاکید زیادی بر داخلی‌سازی خودروهای جدید تولیدی در ایران می‌شود که یک کارشناس معتقد است داخلی‌سازی خودروهای خارجی نباید به قیمت متضرر شدن مصرف‌کنندگان تمام شود.
خبرگزاری ایسنا: در حالی به موازات امضای قرارداد با خودروسازان خارجی تاکید زیادی بر داخلی‌سازی خودروهای جدید تولیدی در ایران می‌شود که یک کارشناس معتقد است داخلی‌سازی خودروهای خارجی نباید به قیمت متضرر شدن مصرف‌کنندگان تمام شود.

حسن کریمی سنجری اظهار کرد: اگر داخلی‌سازی قطعات خودروهای جدید در ساختار فعلی صنعت قطعه‌سازی ایران که بهره‌وری آن پایین و قیمت تمام شده تولیدات آن بالاست، صورت گیرد قطعا به ضرر مصرف‌کنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه داخلی‌سازی خودروهای خارجی نباید موجب کاهش کیفیت و افزایش قیمت آن‌ها در ایران شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه پیشنهاد می‌شود خودروسازان داخلی در مذاکره با خودروسازان جهانی به جای پافشاری بر داخلی‌سازی قطعات، بر صادرات خودروهای تولیدی در ایران تاکید کنند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: ‌یکی از شروط وزارت صنعت، معدن و تجارت در قراردادهای جدید خودرویی، صادرات ۳۰ درصد خودروهای تولیدی در ایران است. برای صادرات نیز خودروساز خارجی به طور طبیعی ملزم به تولید خودرو با قیمت پایین و رقابتی و کیفیت بالا در ایران خواهد بود.

وی افزود: در آن صورت خودروسازان خارجی در ایران تلاش می‌کنند از یک سو با انتقال دانش فنی به قطعه‌سازان ایرانی کیفیت خودروها را حفظ کرده و از سوی دیگر با داخلی‌سازی اصولی در ایران، هزینه‌های حمل و نقل قطعات از خارج به ایران را کاهش داده و قیمت تمام شده تولید خود را کنترل کنند.

کریمی سنجری با بیان اینکه داخلی‌سازی قطعات خودروهای تولیدی در ایران نباید به هر قیمتی صورت گیرد، تصریح کرد: در ساختار فعلی صنعت قطعه‌سازی به دلیل پایین بودن بهره‌وری تولید، داخلی‌سازی منجر به افزایش قیمت تمام شده و کاهش کیفیت خودروهای خارجی تولیدی در ایران خواهد شد در این صورت بهتر است خودروها در ایران مونتاژ شده و از داخلی‌سازی آن‌ها خودداری شود.
برچسب ها:
انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
09:20 - 1395/07/23
به قیمت جان مردم
قیمت انچنانی ندارد
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
اپیلاسیون نانا 1
استخدام_1
شیرآلات زمانی_1
شیرآلات زمانی_3
اپیلاسیون نانا 3
استخدام_3
استخدام_4
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_4
استخدام_2
شیرآلات زمانی_2
اپیلاسیون نانا 2
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
شفا_فوترموبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
ایرانیان- فوتر موبایل222
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی نوین_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
کیان برنا_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
فنی آتل_فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222
رستوران پارسیان_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
شفا_فوتر