۴۰۶۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیم زاده: باید به تصمیم محرم احترام گذاشت

ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان معتقد است که محرم بهتر از هر کسی می داند که چه زمانی برای خداحافظی مناسب تر است.

ورزش سه: منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان در مورد تساوی این تیم در خانه خیبر خرم آباد گفت: علیرغم اینکه فرصت های زیادی داشتیم بازی مساوی شد و این فرصت سوزی ها برایمان گران تمام می شود. چون می خواهیم در رتبه های بالایی جدول حضور داشته باشیم و نباید فرصت سوزی کنیم.

وی ادامه داد: در این دیدار موقعیت هایی که ما ایجاد کردیم خیلی بیشتر و بهتر بودند و تنها روی چند ضربه ایستگاهی به حریف موقعیت دادیم و اصلا نگذاشتیم به پشت دفاع ما راه پیدا کنند.

ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که چرا تعداد مساوی های این تیم بیشتر از سایر تیم ها در لیگ آزادگان است، گفت: تنها دلیل آن این است که موقعیت هایی که داریم را گل نمی کنیم. در همین هفته گذشته هم تیم هایی که برنده شدند اکثریت با یک گل پیروز شدند و باید بیشتر روی گلزنی کار کنیم.

منصور ابراهیم زاده در پاسخ به اینکه آیا نفرات خط تهاجمی این تیم عملکرد قابل قبولی از نظر او دارند، ادامه داد: بله نفراتی را که انتخاب کردیم به ان ها اطمینان کامل داریم. مسلما محسن دلیر که یکی از بهترین گلزنان لیگ یک در فصل گذشته بوده پتانسیل بالایی دارد و فقط این موضوع باید از یک جایی شروع شود.

مربی سابق ذوب آهن در مورد خداحافظی محرم نویدکیا از دنیای فوتبال اظهار داشت: واقعیت این است که محرم بازیکنی است که واقعا برای فوتبال اصفهان و سپاهان زحمت کشیده است و مسلما یک روز هم باید کنار برود. بهترین زمان همان زمانی است که خودش در نظر گرفته ولی این اجازه داده نشد. هر کسی بهتر می داند که چه زمانی برای خداحافظی بهتر است و باید به تصمیم محرم هم احترام گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج