۴۰۶۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تهیه فیلم سیاه از یک دختر جوان

مردی که با ربودن و بیهوش کردن دختر جوان، او را با همدستی دوستش مورد آزار و اذیت قرار داده بود و با تهیه فیلم سیاه دختر جوان را تهدید به مرگ می‌کرد، به همراه همدستش در تهران دستگیر شد.

هفته گذشته دختری جوان، با حضور در پلیس آگاهی شهریار از ۲ مرد به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. شاکی به پلیس گفت: روز حادثه در خیابان منتظر تاکسی بودم که به ملاقات یکی از دوستانم در تهران بروم. دقایقی بعد خودرویی مقابلم توقف کرد. با دیدن راننده که یکی از همکارانم بود، سوار خودرو شدم. در میانه راه همکار من نوشیدنی تعارف کرد که با خوردن آن بی‌هوش شدم. وقتی به هوش آمدم درون یک خانه بودم و متوجه شدم در دام شیطانی همکارم گرفتار شده‌ام. قصد فرار داشتم که مرد صاحبخانه مرا در خانه حبس کرد و دقایقی بعد مرد غریبه‌ای که از دوستانش بود به وی ملحق شد. آنها مرا مورد آزار و اذیت شیطانی قرار دادند و با تلفن همراه از من فیلم سیاه تهیه کردند.

تهدید به مرگ شاکی از سوی متهمان
دختر جوان با اشاره به تهدیدهای تلفنی مردان شرور گفت: 2 مرد شرور چند روز بعد از حادثه، تلفنی با من تماس گرفتند و مرا به مرگ تهدید کردند. مردان شرور گفتند اگر از آنها شکایت کنم، فیلم سیاه تهیه شده از صحنه‌های آزار و اذیتم را در شهر پخش کرده و آبروی خانواده‌ام را می‌برند.

با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه و آغاز تحقیقات جستجو برای دستگیری 2 شرور آزارگر ادامه پیدا کرد تا این که مخفیگاه آن دو در تهران شناسایی شد. متهمان فراری هنگام خروج از منازلشان دستگیر شدند.متهمان در پلیس آگاهی بازجویی شدند و در مواجهه حضوری با شاکی به ربودن و محبوس کردن وی در خانه اعتراف کردند.

اعتراف به گناه
یکی از متهمان به پلیس گفت: من شاکی را می‌شناختم هر کاری می‌کردم تا با او ارتباط برقرار کنم بی‌فایده بود و فقط به عنوان یک همکار به من احترام می‌گذاشت. روز حادثه با دیدن شاکی که در ایستگاه اتوبوس ایستاده بود، تصمیم به عملی کردن نقشه شیطانی‌ام گرفتم. با فریب دختر جوان او سوار خودرو شد و به سمت مقصدمان حرکت کردیم. در میانه راه با آبمیوه مسموم او را بی‌هوش کرده و در غیاب خانواده‌ام وی را به خانه‌مان در تهران منتقل کردم و به اتفاق دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم و پس از ارتکاب جرم متوجه شدیم قصد شکایت دارد که تهدید کردیم در صورت پیگیری شکایت فیلم او را منتشر خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از متهمان برای کشف فیلم سیاه تهیه شده از شاکی ادامه دارد.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تهیه فیلم سیاه از  یک دختر جوان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که!!!!!!!!!!!!

    • كرمانج

      عالي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج