۴۰۶۸۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی: رشد فوتبالی‌ام را مدیون استقلال هستم

میثم حسینی مدافع تیم سیاه جامگام می گوید که از شرایط و مشکلات مالی این تیم خبری ندارد ولی امیدوار است هر اتفاقی می افتد خیر باشد.

ورزش سه: میثم حسینی بازیکن سیاه جامگان که سابقه بازی در هر دو تیم سرخابی پایتخت را دارد، در مورد اتفاقات دیدار برابر استقلال گفتگو کرد.

بازی نزدیکی با استقلال داشتیم

انصافا بازی خوبی بود و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند و بازی کسل کننده ای نبود. با یک نتیجه نزدیک باختیم و موقعیت های زیادی داشتیم که در چند صحنه مهدی رحمتی مانع از گل شدن توپ هایمان شد. روند تیمی خوبی داشتیم و در یک صحنه هم مشخص بود که می شد پنالتی برای ما گرفته شود.

نمی دانم چه تفاقی در باشگاه رخ می دهد

من خودم در حال حاضر نمی دانم در باشگاه چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. آقای کاظمی در تمرینات حضور دارند و بچه ها هم در حال تمرین کردن هستند و اینکه چه اتفاقی می افتد را نمی دانم و امیدوارم هر اتفاقی برای ما می افتد خیر باشد.

هواداران بیایند زحماتشان را بی جواب نمی گذاریم

متاسفانه هم بازی های ما و هم پدیده استقبال خوبی از نظر تماشاچی ندارد. هواداران بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در مشهد را گلچین می کنند. دلگرمی ما به همین هواداران است و اگر بیایند زحمت های ان ها را بی جواب نمی گذاریم. در این بازی هم حملات زیادی داشتیم و فکر می کنم هواداران ار بازی راضی بودند. امیدوارم از بازی های بعدی به ورزشگاه بیایند؛ البته می دانیم که مثل این بازی پر نمی شود ولی بودن آن ها به ما انرژی می دهد.

رشد فوتبالی ام را مدیون استقلال هستم

خود من رشد فوتبالی ام را مدیون به استقلال هستم و قبل از بازی هم هواداران برای من سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند هنوز هم بازیکنانی که در تیمشان بوده است را فراموش نکرده اند و دوست دارند و معرفت برایشان می گذارند. از بچه های قدیمی هم مهدی رحمتی و خسرو حیدری در تیم بودند و امیدوارم مصدومیتی که برای خسرو بوجود آمد زیاد جدی نباشد و به زودی به فوتبال برگردد.

برای سه امتیاز به اصفهان می رویم

بازی هفته آینده در مقابل سپاهان خیلی دشوار است و شرایط جدول طوری است که امتیاز تیم ها به هم نزدیک است و اگر تیمی بازی را واگذار کندچند پله پایین تر می رود و برعکس. ما با تمام وجود به این بازی می رویم و امیدوارم بتوانیم امتیاز بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی

      منظورت از رشد فوتبالی چیه؟لژیونر بودی ؟ عضو باشگاه صدتایی هاشدی ؟ سوپر استاری ؟مومن اگه بدرد بخور بودی که همون استقلال چار چنگولی حفظت می کرد ،مارکوپولوی لیگ نبودی ،؟سر نخواستنت دعواست ،خدا خیرت بده یه کم تواضع هم بدنیست .یاحق.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج