۴۰۶۸۲۶
۵۰۵۹
۵۰۵۹
پ

قهر آمریکایی ها با گوشی های سامسونگ

یک بررسی که به تازگی در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد آتش سوزی گوشی‌های گلکسی نوت ۷ تاثیر بسیار بدی بر اعتبار این شرکت در ایالات متحده گذاشته است.

فارس: یک بررسی که به تازگی در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد آتش سوزی گوشی‌های گلکسی نوت ۷ تاثیر بسیار بدی بر اعتبار این شرکت در ایالات متحده گذاشته است.
قهر آمریکایی ها با گوشی های سامسونگ

بررسی یاد شده که توسط Branding Brand و با استفاده از یک نمونه آماری هزار نفری صورت گرفته در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اکتبر انجام شده است.

بر اساس این بررسی ۴۰ درصد پاسخ دهندگان گفته اند قصد ندارند در آینده گوشی جدیدی از سامسونگ خریداری کنند. علت این مساله ناتوانی سامسونگ در حل مشکل گرم شدن و انفجار باتری گوشی های گلکسی نوت ۷ است. این شرکت بعد از انتشار صدها گزارش در مورد انفجار باتری های گالکسی نوت ۷ برای تعویض آنها فراخوان داد. اما گوشی های تعویض شده هم دارای این مشکل بودند و برای کاربران خود مشکل ایجاد کردند.

داغ شدن شدید، دود کردن گوشی و در نهایت انفجار باتری های گلکسی نوت ۷ استفاده از آن را در بسیاری از پروازهای خطوط هوایی مشهور ممنوع کرده است. حال سامسونگ هم خط تولید این گوشی را متوقف کرده و هم به افرادی که بخواهند نوت ۷ را با گوشی سامسونگ دیگری تعویض کنند ۱۰۰ دلار اعتبار مجانی اعطا می کند.

هنوز بیش از یک میلیون گوشی نوت ۷ در آمریکا و ۱.۷ میلیون از این گوشی در نقاط دیگر جهان در حال استفاده است و نگرانی در مورد آسیب دیدن کاربران این گوشی وجود دارد.

بر اساس بررسی یاد شده ۳۰ درصد از کاربران گوشی های سامسونگ در آمریکا قصد خرید آیفون ۸ را دارند و ۸ درصد گوشی پیکسل گوگل را می خرند. ۶۲ درصد هم گفته اند گوشی اندرویدی دیگری می خرند. سامسونگ در این زمینه اظهار نظری نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج