۴۱۰۰۶۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اخراج ۲۰۰ مدیر به خاطر نوت ۷

سامسونگ بدون شک یکی از بزرگترین کمپانی های جهان است و بخش موبایل آن نیز از بهترین متخصصین و مهندسین این حوزه بهره می برد. اما مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ این شرکت اتفاق افتاد روزهای بسیار سختی را پیش روی کره ای ها قرار داده است.

مجله سخت افزار: سامسونگ بدون شک یکی از بزرگترین کمپانی های جهان است و بخش موبایل آن نیز از بهترین متخصصین و مهندسین این حوزه بهره می برد. اما مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ این شرکت اتفاق افتاد روزهای بسیار سختی را پیش روی کره ای ها قرار داده است.
اخراج 200 مدیر به خاطر نوت 7
پس از فراخوان مجدد نوت 7 و اعلام توقف تولید آن که منجر به خسارت سنگین مالی برای سامسونگ شد، برند گلکسی هم بخشی از اعتبار خود را در بین کاربران از دست داده است. در نتیجه این فرآیند کابوس وار بوده که مدیران ارشد سامسونگ تصمیم گرفته اند تمامی مقصرین در این حادثه را اخراج کنند.

به گزارش خبرگزاری های کره جنوبی، سامسونگ فرآیند سنجش عملکرد کارکنان خود را پیش از موعد مقرر آغاز کرده و به نظر می رسد تقریبا یک پنجم از مدیران اجرایی این شرکت به دلیل سهل انگاری در قضیه گلکسی نوت 7 از این شرکت اخراج خواهند شد. البته این پایان ماجرا نیست. وب سایت Sam Mobile گزارش داده است که ممکن است بیش از 200 مدیر رده بالای شرکت در تمامی بخش هایی که در نقص باتری این دستگاه دخیل بوده اند نیز از کار برکنار شوند.
بخشی از این تغییرات گسترده به این دلیل صورت می گیرند که پس از اولین فراخوان گوشی های نوت 7 و گذشتن چند هفته از تلاش سامسونگ برای رفع مشکل آنها، اعلام شده بود که این شرکت توانسته ایرادات موجود در سیستم باتری را برطرف کند؛ اما تنها چند روز زمان کافی بود تا گوشی های تعویض شده نیز به دست مشتریان برسند و باز هم داستان آتش گرفتن آنها تکرار شود.

اخراج کارمندان سامسونگ نشان می دهد در یک بازار آزاد و رقابتی، شهرت و اعتبار به هیچ عنوان پشتوانه های خوبی به حساب نمی آیند و یک کمپانی عظیم مانند سامسونگ هم با یک لغزش که ممکن است باعث بروز خطراتی برای کاربرانش شود می تواند به شدت مورد انتقاد قرار گیرد تا جایی که بخش زیادی از مدیران اجرایی و رده بالای خود را به دلیل کوتاهی در کار خود اخراج کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شرکت سایپا با اینکه درنیمی از کشته‌های ایران‌ دخیل بوده،نه عذر خواهی کرده نه مدیری اخراج میکنه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج