۴۱۰۹۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لئوناردو دی کاپریو در نقش یک موسیقیدان

فیلمی بیوگرافیکی درباره سم فیلیپس؛ پیشگامی در صنعت موسیقی که به تنهایی رهبری راه انقلابی استودیوی «سان رکوردز» را در دهه ۱۹۵۰ بر عهده گرفت، توسط کمپانی پارامونت ساخته می‌شود.

روزنامه بانی فیلم: فیلمی بیوگرافیکی درباره سم فیلیپس؛ پیشگامی در صنعت موسیقی که به تنهایی رهبری راه انقلابی استودیوی «سان رکوردز» را در دهه ۱۹۵۰ بر عهده گرفت، توسط کمپانی پارامونت ساخته می‌شود.

به نقل از د رپ، کمپانی پارامونت پیکچرز حقوق رسمی کتاب «سم فیلیپس: مردی که راک اند رول را اختراع کرد» را خریداری کرده تا اقتباسی سینمایی از آن بسازد و حالا مشخص شده که لئوناردو دی کاپریو ستاره اصلی این پروژه خواهد بود.
لئوناردو دی کاپریو در نقش یک موسیقیدان

کمپانی اِیپیَن وِی (Appian Way) متعلق به دی کاپریو و جنیفر دیویسون مسئولان اصلی پیشبرد این پروژه هستند.

این کتاب که توسط پیتر گورالنیک نویسنده «آخرین قطار به ممفیس» به رشته تحریر درآمده، داستان فیلیپس و موزیکی را تعریف می کند که او در استودیوی کوچکش در شهر ممفیس خلق کرد. در خلق این موسیقی، او با هنرمندان به گستردگی و تنوع الویس پرسلی، ایکه ترنر، هاولین وولف، جری لی لوویس و جانی کش کار کرد و صدایی را به مخاطبان معرفی کرد که پیش از آن هرگز شنیده نشده بود.

دی کاپریو و دیویسون همراه با گورالنیک، میک جگر، ویکتوریا پرلمن، استیو بینگ، ایان مونتونه و ریک یورن این فیلم را تهیه می کنند.

کمپانی تهیه این بازیگر در حال حاضر چهار پروژه را با همکاری این استودیو در دست ساخت دارد که از جمله آن‌ها می توان به «شیطان در شهر سفید» اشاره کرد که با اقتباس از کتابی نوشته اریک لارسون به نام «امپراتوری سندکسل» ساخته می‌شود. دیگر پروژه های این کمپانی فیلمی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده و یک سریال تلویزیونی لیمیتد هستند.

این قرارداد با کمپانی ایپین می تواند پرستیژ و احترام زیادی را برای حضور دی کاپریو که به تازگی برنده جایزه اسکار شده به جمع پروژه های پارامونت اضافه کند. این در حالی است که پارامونت هنوز هم می‌خواهد به یکی از سهامداران اقلیت این استودیو بدل شود تا بتواند آن را پر از پول نقد کند.

ایپین وی تا به حال فیلم هایی مثل «بازگشته»، «گرگ وال استریت»، «عیدهای ماه مارس»، «دشمنان عمومی» و «هوانورد» را تهیه کرده است. این کمپانی در حال حاضر مراحل پس از تهیه فیلم «شب ها زندگی کن» بن افلک را به پایان می برد که سال ۲۰۱۷ روی پرده خواهد رفت و مراحل پیش از تهیه «رابین هود: خاستگاه» را طی می کند که آن هم ۲۰۱۷ از راه می‌رسد.

این در حالی است که هفته پیش اعلام شد لئوناردو دی کاپریو قصد دارد فیلمی ابرقهرمانی درباره شخصیتی به نام «کاپیتان سیاره» بسازد که برای مبارزه با «اهریمن‌های اقلیمی» می‌جنگد. این فیلم با اقتباس از سریال تلویزیونی «کاپیتان سیاره و سیاره‌ای‌ها» ساخته می شود که بین سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲ روی آنتن رفت و داستان پنج فرد جوان از سراسر دنیا را تعریف می کند که حلقه‌های جادویی دریافت می‌کنند تا عناصر طبیعی را تحت کنترل خود درآورند و در نهایت بتوانند شخصیت خاص خود را با استفاده از این عناصر خلق کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج