جاباما
۴۱۱۸۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افشای تصاویر واقعی Moto M موتورولا

به زودی شاهد معرفی گوشی میان رده و تمام فلزی از موتورولا خواهیم بود که موتو ام نام دارد. امروز تصاویر واقعی از این گوشی به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد طرحی نهایی آن چگونه است.

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: به زودی شاهد معرفی گوشی میان رده و تمام فلزی از موتورولا خواهیم بود که موتو ام نام دارد. امروز تصاویر واقعی از این گوشی به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد طرحی نهایی آن چگونه است.

از ماه‌ها پیش در مورد گوشی میان رده جدید موتورولا، که Moto M نامیده می‎شود، خبرهایی شنیده بودیم. اطلاعات فاش شده اولیه از این گوشی به نمایشگر ۵.۵ اینچی، پردازنده مدیاتک، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت Moto M اشاره داشت. اکنون عکس‌های واقعی این گوشی به بیرون درز کرده است که اطلاعات بیشتری از طراحی و نرم‌افزار آن به ما می‌دهد.

بر این اساس شماره مدلی که Moto M با آن به بازار می‌آید XT۱۶۶۲ خواهد بود که از سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ و وصله امنیتی ماه سپتامبر استفاده می‌کند. طراحی دستگاه بسیار ساده است و بدنه‌ای تمام فلزی دارد. دوربین، چراغ فلش و اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت دستگاه، که اندکی انحنا دارد، قرار گرفته است و در قسمت جلو فاقد دکمه فیزیکی خانه است.

پیش‌بینی می‌شود Moto M نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۵ یا ۸ مگاپیکسلی، ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافهظ داخلی، پردازنده Helio P۱۰ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری‌ساعتی در اختیار داشته باشد و در همین ماه به بازار عرضه شود.
افشای تصاویر واقعی Moto M موتورولا
افشای تصاویر واقعی Moto M موتورولا
افشای تصاویر واقعی Moto M موتورولا
افشای تصاویر واقعی Moto M موتورولا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج