۴۱۳۶۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توقف منچستریونایتد در روز اخراج مورینیو

منچستریونایتد در دیداری که موقعیت های بسیار فراوانی را از دست داد و از اواسط نیمه دوم ۱۰ نفره شد، نتوانیت در خانه از سد برنلی گذر کند.

ورزش سه: بعد از پیروزی شیرین برابر منچسترسیتی، شیاطین سرخ قصد داشتند تا در لیگ برتر نیز در برابر برنلی به ۳ امتیاز برسند.
بازی با برتری شاگردان مورینیو آغاز شد و روی همکاری راشفورد، زلاتان و ماتا، این تیم می توانست در همان ۵ دقیقه ابتدایی به گل برسد که تام هیتون، سنگربان برنلی مانع آن شد. در دقیقه ۱۷، زلاتان با پاس ماتا در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت اما باز هم سنگربان حریف مانع گلزنی شد. در ۲۰ دقیقه ابتدایی، توپ و میدان در اختیار یونایتد بود و این تیم در چند موقعیت می توانست دروازه برنلی را باز کند.
توقف منچستریونایتد در روز اخراج مورینیو

در دقیقه ۲۵، این بار ماتا روی پاس زلاتان صاحب موقعیت شد که ضربه او باز هم توسط هیتون مهار شد. در دقیقه ۴۲، همکاری هره را و راشفورد، مهاجم جوان انگلیسی را در آستانه گلزنی قرار داد اما این بار هم هیتون مغلوب نشد. در لحطات پایانی نیمه اول، پوگبا روی پاس زلاتان صاحب موقعیت شد که باز هم ره به جایی نبرد.
توقف منچستریونایتد در روز اخراج مورینیو

در دقایق تلف شده، دارمیان درن محوطه جریمه در موقعیتی مشکوک متوقف شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. عکس العمل مورینیو در رابطه با این تصمیم جالب توجه بود. در نهایت اعتراض های مکرر مورینیو، منجر به اخراج او از روی نیمکت شد. لحظاتی بعد، سوت پایان نیمه اول به صدا در آمد و منچستریونایتد علیرغم نمایشی بسیار خوب و خلق موقعیت های فراوان، نیمه اول را بدون گلزنی به پایان برساند.
توقف منچستریونایتد در روز اخراج مورینیو

در نیمه دوم، یونایتدها باز هم بازی را هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا به سوی دروازه برنلی حمله ور شدند. در دقیقه ۵۶، ماتا می توانست گلزنی کرد که باز هم در مقابل سنگربان حریف ناکام ماند. در دقیقه ۶۰، یک بار دیگر هیتون در مقابل ضربه چکشی زلاتان عکس العمل بسیار خوبی داشت تا مرد اول تیمش در برابر منچستر لقب بگیرد.
توقف منچستریونایتد در روز اخراج مورینیو

در دقیقه ۶۴، آندره هره را با دریافت کلارت زرد دوم توسط کلاتنبرگ از زمین مسابقه اخراج تا مشکلات یونایتدها دو چندان شود. ۲ دقیقه بعد، باز هم ماتا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما قفل دروازه برنلی باز نشد.
توقف منچستریونایتد در روز اخراج مورینیو

علیرغم ۱۰ نفره شدن، مورینیو در دقیقه ۷۳ دستور ورود رونی به جای لینگارد را صادر کرد تا آهنگ هجومی یونایتد حفظ شود. در دقیقه ۹۰، ارسال پوگبا از جناح چپ برای زلاتان هم اثری نداشت تا مهاجم سوئی شبی ناکام را پشت سر بگذارد.
در ادامه، منچستر علیرغم در دست داشتن جریان بازی موفق نشد دروازه برنلی را باز کند تا در روزی که تام هیتون، سنگربان برنلی عکس العمل های خیره کننده ای در برابر ضربات مهاجمان یونایتد نشان داد، این تیم در اولدترافورد متوقف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج