۴۱۴۱۴۰
۱ نظر
۵۰۵۴
۱ نظر
۵۰۵۴
پ

عملکرد ضعیف تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶ در تست موس

اگر سرعتتان بالا باشد و درست مقابل شما حادثه‌ای رخ دهد و قادر به جمع کردن ماشین نباشید، چاره‌ای جز فرمان دادن ناگهانی به ماشین نخواهید داشت تا حداقل در حادثه پیش رو شریک نباشید. اما اگر همین فرمان دادن ناگهانی خود باعث بروز حادثه شود، آنوقت چه می‌کنید؟!

وب سایت خودروبانک: مطمئنا هیچ آدم عاقلی دلش نمی‌خواهد تصادف کند، حال تصور کنید سوار بر خودروی خود هستید و درست مقابل شما حادثه‌ای رخ می‌دهد. اگر سرعتتان کم باشد که می‌توانید ماشین را کنترل کنید، ولی اگر سرعتتان بالا باشد و قادر به جمع کردن ماشین نباشید، چاره‌ای جز فرمان دادن ناگهانی به ماشین نخواهید داشت تا حداقل در حادثه پیش رو شریک نباشید. اما اگر همین فرمان دادن ناگهانی خود باعث بروز حادثه شود، آنوقت چه می‌کنید؟!
عملکرد ضعیف تویوتا هایلوکس 2016 در تست موس

به تازگی یکی از مجلات فعال خودرویی تحت عنوان "Teknikens Varld" یک ویدیو منتشر کرده است که در آن "تست موس" بر روی تویوتا هایلوکس انجام می‌پذیرد. تست موس چیست؟! خب با دیدن فیلمی که انتهای مطلب بارگذاری شده است، خواهید فهمید که تست موس به چه چیزی گفته می‌شود، ولی خب خیلی خلاصه و عامیانه می‌توان تست موس را حفظ تعادل ماشین در لحظه فرمان دهی ناگهانی تعریف کرد که با مشاهده ویدیو بهتر به این موضوع پی خواهید برد.

به بحث اصلی برگردیم، داشتیم می‌گفتیم که مجله مذکور یک دستگاه تویوتا هایلوکس 2016 را برای تست موس انتخاب کرده است، البته فقط تویوتا هایلوکس به این چالش دعوت نشده و در کنار آن دوج رم، نیسان ناوارا و پیکاپ‌های فولکس واگن، فورد، ایسوزو و میتسوبیشی هم این تست را گذرانده‌اند و تمامی آنان سربلند از این آزمون بیرون آمده‌اند که تک تک آنان در ویدیو آورده شده. ولی برعکس پیکاپ‌های دیگر، تویوتا هایلوکس مهر مردودی در کارنامه‌اش خورده است.
اگر به ویدیو دقت کنید، خواهید دید که در هنگام تست موس تویوتا هایلوکس، یک طرف ماشین بلند شده و لاستیک‌های آن کاملا از سطح جاده جدا می‌شوند که خود می‌تواند بسیار حادثه آفرین و خسارت بار باشد.

در مرحله اول تست، رینگ‌های 16 اینچی بر روی چرخ‌ها سوار شده و سرعت خودرو برای انجام تست موس بر روی 56 کیلومتر بر ساعت تنظیم شده است و در مرحله دوم نیز رینگ‌های چرخ‌ها به 18 اینچ ارتقا پیدا می‌کنند و سرعت مد نظر هم به 59 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می‌کند، ولی باز تویوتا هایلوکس در هر دو تست مردود می‌شود.

در ادامه برای درک بهتر ماجرا می‌توانید فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک از تست موس تویوتا هایلوکس را مشاهده کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
عملکرد ضعیف تویوتا هایلوکس 2016 در تست موس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      ویدئو عالی بود مرسی. ولی توی تست موس خودروها پراید رو ندیدم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج