۴۱۵۲۵۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

رونمایی از نسل آینده کابین های هواپیما

شرکت هواپیمایی استرالیایی Qantas از طراحی های کابینی رونمایی کرده که قرار است در هواپیماهای آینده ی Boeing ۷۸۷-۹ Dreamliner بکار روند.

وب‌سایت TopInErath: شرکت هواپیمایی استرالیایی Qantas از طراحی های کابینی رونمایی کرده که قرار است در هواپیماهای آینده ی Boeing ۷۸۷-۹ Dreamliner بکار روند. این کابین ها با نگاهی بر افزایش راحتی مسافرین در سفرهای طولانی طراحی شده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد با بهترین ها در زمین همراه باشید.
رونمایی از نسل آینده کابین های هواپیما

صندلی های کلاس تجاری با هدف ایجاد حریم خصوص با جداسازهایی طراحی شده اند که در صورت نیاز قابل تنظیم می باشند. این جداسازها می توانند به تخت های کاملا مسطح نیز در صورت تمایل کاربر تبدیل شوند. با پیکربندی 1-2-1 دسترسی مستقیم به راهرو از هر سمت وجود دارد و Qantas در پی تامین فضای کافی برای کار و غداخوردن با این طراحی است.

در کلاس اقتصادی، باز هم هدف تامین فضای کافی برای سرنشینان می باشد به طوری که صندلی ها یک اینچ وسیع تر از هواپیماهای A380 هستند. سرنشینان همچنین می توانند از وجود تاچ اسکرین های اچ دی بزرگ تر، نگه دارنده های شخصی وسایل و پورت های USB لذت ببرند.
رونمایی از نسل آینده کابین های هواپیما

فضای بیشتر برای وسایل شخصی در این طراحی مورد توجه قرار گرفته و همچنین نورهای تعبیه شده پشت صندلی ها به گونه ای است که موجب آزار سرنشینان نشود.

بنا به اعلام آلن جویس، مدیرعامل شرکت Qantas Dreamliner در مجموع قادر به حمل ۲۳۶ مسافر است و طراحی کابین آن تاحدی مبتنی بر ترجیحات سرنشینان می باشد. وی شرح داد: "بسیاری از عناصر طراحی کابین نشان دهنده ی نظرهای مشتریان ماست. امتیاز بخش های ذخیره سازی شخصی بسیار بالاست، به این ترتیب ما فضای بیشتری را در بخش اقتصادی برای مسافرین در نظر گرفته ایم.
رونمایی از نسل آینده کابین های هواپیما
رونمایی از نسل آینده کابین های هواپیما

جویس همچنین عنوان کرد این هواپیما دارای شیشه های بزرگ تری نیز است و سیستمی نیز برای کاهش تلاطم ها دارد. Qantas هواپیماهای Dreamliner 789-7 را از سال آینده وارد سرویس خواهد کرد..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج