اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۰۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمان فیلمبرداری «بتمن»‌

بازیگر کهنه‌کار هالیوود در گفت‌و گویی اعلام کرد قسمت بعدی «بتمن در برابر سوپرمن» تابستان آینده فیلمبرداری می‌شود.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر کهنه‌کار هالیوود در گفت‌و گویی اعلام کرد قسمت بعدی «بتمن در برابر سوپرمن» تابستان آینده فیلمبرداری می‌شود.

به نقل از ورایتی، در این گفت و گو بازیگر ۶۸ ساله که در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» حضور دارد اعلام کرد فیلم بعدی «بتمن» سال آینده فیلمبرداری خود را شروع می‌کند. به نظر می‌رسد جرمی آیرونز در این فیلم نقش بزرگ‌تری برعهده داشته باشد.

او در پاسخ به سوالی درباره نقشش در «لیگ عدالت» گفت: شبیه «بتمن در برابر سوپرمن» است، اما البته «بِن» قرار است فیلم بتمن را سال آینده بسازد. او به من قول داده که نقش بیشتری در این فیلم به شخصیت آلفرد (که آیرونز نقش او را بازی می‌کند) بدهد.
زمان فیلمبرداری «بتمن»‌

وی افزود: در «لیگ عدالت» هفت شخصیت اصلی حضور دارند و من یکی از آنها هستم و طبیعی است که شخصیت من بر فیلم تسلط ندارد.

البته او نخستین کسی نیست که تایید کرده که فیلم «بتمن» ساخته بن افلک قرار است سال آینده ساخته شود. پیش از همه جو مانگانیلو که در نقش دت‌استارک نقش منفی و شر فیلم بازی خواهد کرد فاش کرده بود که فیلمبرداری این فیلم اوایل سال آینده صورت می‌گیرد.

به این دلیل حالا دیگر می‌توان قطعا به این نتیجه ‌رسید که فیلمی با نام «بتمن» که قرار است بن افلک آن را بسازد سال آینده جلوی دوربین می‌رود. اما آیا این فیلم می‌تواند با نقدهایی بهتر از آنچه فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» گرفت، روبه رو شود؟ جرمی آیرونز در این باره نظری نداشت و البته تاکید داشت که طبیعتا این فیلم برایش کم‌اهمیت‌تر از فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» نیست و او حتی تعجب می‌کند که چطور مطبوعات تا این حد زاک اسنایدر کارگردان را در چنین موقعیت سختی قرار داده‌اند.

اسنایدر کار فیلمبرداری «لیگ عدالت: قسمت اول» را در ماه آوریل با حضور چهره‌هایی از جمله هنری کاویل، گل گدوت، ازرا میلر، جیسون موموآ، ری فیشر، ایمی آدامز، امبر هرد، جرمی آیرونز، جی‌کی سیمونز و ویلم دفو آغاز کرد. این فیلم قرار است روز هفدهم نوامبر ۲۰۱۷ روی پرده برود و «لیگ عدالت: قسمت دوم» هم چهاردهم ژوئن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

آیرونز گفت: نه اصلا… در واقع من خیلی خوشحالم که یکی از اعضای فیلم هستم. زک اسنایدر به نظر می‌رسد از سوی مطبوعات در فشار قرار گرفته و من نمی‌دانم آیا باید تا این حد رازداری کرد و همه این مخفی‌کاری که اطراف این فیلم را گرفته درست است یا خیر؟ اما مخاطبان این روند را دوست دارند و دوست دارند در پایان همه چیز روشن شود و همین مهم است.

در هر حال بن افلک که سازنده این فیلم است هنوز تاریخ رسمی فیلمبرداری این فیلم را اعلام نکرده است.

جف جانز رییس و مدیر خلاق کمپانی دی سی انترتینمنت و افلک با هم فیلمنامه پروژه جدید «بتمن» را می‌نویسند و افلک مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده دارد.

بن افلک مدتی است نقش خود را در دنیای دی‌سی کمیکز گسترش داده و ابتدا برای ایفای نقش بتمن وارد فیلم «لیگ عدالت» شد و بعد یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن هم شد. علاوه بر آن افلک با زک اسنایدر کارگردان و کریس تریو فیلمنامه‌نویس روی فیلمنامه «لیگ عدالت» هم کار کرد و در مراحل پس از تهیه فیلم نقش خواهد داشت.

این در حالی است که افلک اوایل سال اعلام کرده بود که در آینده یک فیلم جداگانه بتمن را کارگردانی و در آن بازی خواهد کرد. کمپانی برادران وارنر هم مجموعه‌ای بزرگ از فیلم‌های مرتبط با دنیای دی‌سی را تا سال ۲۰۲۰ آماده کرده که دو فیلم «لیگ عدالت» از جمله آنها هستند.

فیلم «بتمن مقابل سوپرمن» تابستان امسال با نقش‌آفرینی افلک و کویل اکران شد و هر چند تا حدودی برای برادران وارنر ناامیدکننده بود، اما در نهایت توانست در باکس‌آفیس جهانی به فروش ۸۶۵ میلیون دلاری دست پیدا کند. اسنایدر، این فیلم را از فیلمنامه تریو ساخته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج