۴۱۶۱۳۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آمادگی جهت اسکان ۳۰ هزار زائر در کربلا و نجف

رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران از برپایی ۱۷۰ چادر اسکان توسط سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برای اسکان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران از برپایی ۱۷۰ چادر اسکان توسط سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برای اسکان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

اکبر توکلی با بیان اینکه مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تمام توان و قوا آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است، گفت: شهرداری تهران براساس تجربیات چند سال گذشته خود اقدام به برپایی ۱۷۰ عدد چادر بزرگ و گروهی اسکان با کیفیت مطلوب توسط سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) خواهد کرد که در همین راستا نزدیک به ۳۰۰ نفر برپایی و تجهیز چادرهای شهرهای کربلا و نجف را بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران آماده اسکان ۳۰ هزار زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مدت ۱۵ روز در ۵ نقطه از شهر کربلا و یک نقطه در نجف اشرف است، افزود: برای تأمین رفاه حال زائرین و برای اولین بار یک اسکان ۵ هزار نفری نیز در شهر نجف اشرف، در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع به همراه ۳۰ چادر جهت اسکان ۳۰۰۰ نفر آماده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه چادرها توسط ۳۴ دستگاه کانتینر و نیز تجهیزات لازم به کربلای معلی و نجف ارسال شده‌اند، تصریح کرد: این کانتینرها شامل تجهیزات لازم، موکت، وسایل گرم کننده، پتو، روشنایی، وسایل بهداشتی، ضروریات لازم نظیر شارژر موبایل، هماهنگی جهت آماده سازی سرویس‌های بهداشتی در محل اسکان زائران و ... است که برای ارسال به شهرهای نجف و کربلا تهیه شده‌اند.

توکلی با اشاره به افزایش ۱۰ هزار نفری ظرفیت اسکان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: شهرداری تهران با تمامی امکانات آماده ارائه خدمات به زائرین آقا اباعبدالله الحسین(ع) است و امیدواریم امسال بهتر از سال‌های گذشته به زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج