۴۱۶۴۴۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانیه ناجا به مناسبت روز ۱۳ آبان

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گرامی داشت ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گرامی داشت ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گرامی داشت ۱۳ آبان آمده است: ژرفای این حادثه عظیم آن چنان بود که امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند. این روز، یادآور حماسه بزرگ مردانی است که ندای جاودانگی استکبارستیزی و استبداد زدایی اسلام ناب محمدی (ص) را سرداده و نفرت از وطن فروشی و بیگانه پرستی را فریاد زدند.

در این بیانیه، ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی معرفی و خاطرنشان شده است: بازخوانی سیاهه بد عهدی ها و دشمنی های ایالات متحده آمریکا و اقدامات خصمانه دولتمردان کاخ سفید، علت نفرت ملت ایران از مقامات جنگ افروز و فتنه گر آمریکایی ، متحدان غربی و منطقه ای آنان را مشخص می سازد.

از طلیعه مبارک چنین رخدادی، مستضعفان جهان آموختند که می توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند و هویت خود را با نفی قدرت های استعماری تعریف کنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه این بیانیه آورده است: باتوکل و امید به آینده در راستای تداوم انقلاب اسلامی این میراث گرانبها و عظیم امام (ره) و شهدا، در عرصه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تمام همت خود را به کار خواهیم بست و بار دیگر با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) تجدید بیعت کرده و اجرای منویات ایشان را اولویت اصلی خود می‌دانیم.

بر اساس گزارش سایت پلیس، در پایان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران به ویژه نسل عزیز جوان، دانشجویان و دانش آموزان انقلابی برای حضوری پرشور، معنوی و گسترده در راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان ماه و طنین اندازکردن شعار " مرگ بر آمریکا" و نمایش سازش ناپذیری خود در برابر دشمن، تأکید کرده است: ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را براساس راهبردهای عاشورای حسینی (ع) بنیاد کرده و برای پاسداری از این اعتقاد، شهیدان فراوانی تقدیم کرده، همچنان به ایستادگی در برابر نظام سلطه ادامه می دهد و در سایه اقتدار به ولی امر خویش با پایداری و وحدت کامل، در مسیر رشد و اعتلاء کشور قدم بر می دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعیل

      حتماشرکت خواهیم

    • بدون نام

      بله حتما واقعا حتما باید شرکت کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج