adexo3
۴۱۶۹۳۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

خدادادی: آمریکا باعث و بانی ناامنی است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ۱۳ آبان را نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی دانست و گفت: آمریکا باعث و بانی ناامنی در منطقه است.

خبرگزاری ایسنا: سلمان خدادادی در مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در ملکان، از روز ۱۳ آبان به عنوان روز جشن بزرگ آگاهی، شعور، بیداری و دشمن شناسی ملت ایران یاد کرد و افزود: در این روز ماهیت پلید، جاسوسی و چهره دروغین و مداخله گراینه آمریکا برای ملت ایران بیش از پیش مشخص شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس گروه تروریستی داعش را ساخته و پرداخته آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا داعش را برای مقابله با کشورهای مستقل اسلامی از جمله ایران و تأمین منافع خود درست کرد.

وی آمریکا را باعث و بانی نا امنی منطقه از جمله عراق و سوریه و یمن دانست و گفت: امروز در سایه هوشیاری مقام معظم رهبری و بیداری مردم، نقش و حضور انقلاب اسلامی در منطقه تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون و مدیون خون شهداست، تصریح کرد: برخلاف دیگر کشورهای منطقه، ایران به عنوان جزیره امن منطقه درآمده است.

وی افزود: آمریکا برای تأمین منافع خود و غارت منابع کشورهای منطقه از هیچ جنایتی ابایی ندارد و شهادت هزاران تن در سوریه و عراق برایش مهم نیست، بلکه تأمین منافعش در اولویت است.

خدادادی ادعای حقوق بشری توسط آمریکا را شعاری دروغین خواند و تصریح کرد: در کشور یمن هر روز صدها انسان بی‌گناه توسط آل سعود کشته می‌شود و در خود کشور عربستان حقوق مردم این کشور نادیده گرفته می‌شود، چرا آمریکا کوچکترین اعتراضی نمی‌کند و در عوض از حاکمان آل سعود هم حمایت می‌کند؟

وی، آگاهی و بیداری و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را دلیل دشمنی آمریکا دانست و گفت: آمریکا با حمایت از آل سعود می‌خواهد ار نفوذ ایران در منطقه بکاهد، این در حالی است که روز به روز نقش ایران در حمایت از ملل مظلوم خاورمیانه بیشتر می‌شود و در دل مسلمانان منطقه، برای خود جا باز می کند.

خدادادی شیطنت عربستان را در ناامن کردن ایران اسلامی، شکست خورده خواند و گفت: حاکمان آل سعود با اعزام گروه‌های تروریستی قصد نا امن کردن کشورمان را داشتند که با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی نقشه آن‌ها بر آب شد.

وی به حضور گسترده مردم ملکان در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان نیز اشاره کرد و گفت: مردم ملکان در طول ۳۸ سال گذشته حضور گسترده‌ای در صحنه‌های مختلف نظام از جمله راهپیمایی‌ها داشته‌اند و همچنین به لحاظ تعداد نیروهای اعزامی به جبهه‌ها و شهدا و جانبازان تقدیمی به انقلاب به نسبت جمعیت در سطح استان زبانزد بوده است.

در پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ملکان که امام جمعه، فرماندار، روحانیون و جمع کثیری از مسئولین محلی نیز حضور داشتند، پس از قرائت قطعنامه راهپمایی، پرچم آمریکا توسط حاضران به آتش کشیده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاظم ف

      درود بر دکتر خدادادی نماینده محترم مردم ملکان یاشاسین آذربایجان

    • نادر اسدزاده

      یاشاسین دکتر خدادادی افتخار آذربایجان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج