۴۱۷۶۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تهیه‌کنندگان مراسم اسکار معرفی شدند

«مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» به عنوان تهیه‌کنندگان مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا: «مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» به عنوان تهیه‌کنندگان مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شدند.
تهیه‌کنندگان مراسم اسکار معرفی شدند

به نقل از ورایتی، «مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» که در حال حاضر به صورت مشترک ریاست جوایز انجمن کارگردانان آمریکا (PGA) را بر عهده دارند، تهیه‌کنندگی مراسم اسکار ۲۰۱۷ که روز ۲۶ فوریه (یکشنبه ۸ اسفند) در لس‌آنجلس برگزار و از شبکه ABC به روی آنتن می‌رود را بر عهده خواهند داشت.

«مایکل دلوکا» پیش از روی آوردن به تهیه‌کنندگی یکی از مقامات اجرایی ارشد در کمپانی «نیولاین» و «درم ورکس» بود. وی از اواخر سال ۲۰۱۳ تا اوایل ۲۰۱۵ مدیر تولید فیلم در کمپانی سونی بود و در چند سال اخیر تهیه‌کنندگی دو فیلم «کاپیتان فیلیپس» و «پنجاه صیف خاکستری» را نیز بر عهده داشته است.

«جنیفر تاد» نیز یکی از چهره‌های قدیمی سینما و تلویزیون است که در کمپانی «نیولاین» با «مایکل دلوکا» همکاری نزدیکی داشته است و کمپانی تهیه فیلم «تادفیلمیز» را به همراه خواهرش «سوزان تاد» مدیریت می‌کند. وی اخیر تهیه کنندگی دو فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» و «آلیس در آینه» را بر عهده داشته است.

«مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ از اینکه به عنوان تهیه کنندگان مراسم اسکار ۲۰۱۷ انتخاب شده‌اند بسیار مفتخر هستند. ما هر دو به جوایز اسکار احترام زیادی می‌گذاریم و هر سال با تماشای این مراسم همراه با خانواده‌هایمان بزرگ شدیم و از اینکه بخشی از این میراث افسانه‌ای هستیم، بسیار قدردانیم و تلاش می‌کنیم یک شوی جذاب برای جشن گرفتن سینما و قدرتی که برای پیونددادن همه ما دارد، برگزار کنیم.

مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ (یکشنبه ۸ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است این رویداد سینمایی در بیش از ۲۲۵ کشور جهان به صورت زنده به روی آنتن برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج